Zouden er dan zo ontzettend veel nieuwe aanmeldingen zijn bijgekomen in de afgelopen maand? Bij mijn aanmelding een maand geleden kreeg ik nog te horen dat de wachttijd inmiddels was geslonken tot 10 maanden, en ook bij mijn intakegesprek een week geleden werd niet de indruk gewekt dat die situatie inmiddels alweer verslechterd was. Of zagen ze mij gewoon als zo'n groot probleemgeval dat ze voor de zekerheid alvast zoveel diagnostieke gesprekken hebben ingepland dat de wachttijd nu weer is gestegen?
Dat het de juiste gegevens zijn lijkt mij sterk,29-01-13,heeft Jos mij nog gezegd dat wachtlijst 10-12 maand is en ik ga er vanuit dat Jos niet zo maar wat zegt.
Van de cijfers in dat bestand sta ik ook een beetje te kijken, lijkt er voor mij op dat het precies dezelfde cijfers zijn als in het najaar-bestand wat in januari nog op de site stond. Ook mij werd aan de telefoon verteld dat het vanaf de screening ongeveer 10 maanden zou zijn.
Ik heb komende dinsdag mijn intake, als ik het van de zenuwen niet vergeet zal ik het eens vragen dan.