uitgaan

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Sebastian

Re: uitgaan

Bericht door Sebastian »

Mij lijkt uitgaan wel leuk, maar veel vrienden heb ik niet... Heb een sociale fobie (wel een stuk betr geworden) maar helaas.... Zou ook niet weten waar ik stapmaatjes kan vinden, dus als een FtM keer wil uitgaan en zich zelf wil zijn, mag dat met mij, en don't worry ik val op vrouwen :P dus gewoon als maatjes :) ik voel me best wel lonely als ik dit zo schrijf da'k weinig vrienden heb... maar ja, het leven is niet anders :) heb wel veel online maatjes
mick1984

Bericht door mick1984 »

mij lijkt eht wel leuk om eens af te spreken..
jacqueline

Bericht door jacqueline »

toch is er in rotterdam wel een heel leuk gothic winkeltje waar je mooie meisjes gothic rokjes en jurkjes kan krijgen.....
Harro

Bericht door Harro »

Met uitgaan heb ik niet zoveel, nooit gehad ook. In de omgeving waar ik ben opgegroeid was uitgaan taboe, zelfs de bioscoop was verboden terrein.
Toen ik eenmaal op eigen benen stond had ik er geen behoefte meer aan.

Wat ik nu merk is dat ik veel zelfverzekerder geworden ben als het gaat om sociale contacten en ontmoeten van nieuwe mensen.
Lastig is het wel als ik met bekenden afspreek die nog niet van mijn transitie weten. Ik heb het gevoel dat ik mijn mannelijkheid dan in moet houden.
Tyler

Bericht door Tyler »

Ik ga eigenlijk bijna nooit meer uit en als ik uit ga is het bij het COC waar ik werk bij de Trans* groep. Ik ben daar dus bijna altijd in functie. Zou best wel weer eens een keer gewoon uit willen gaan en lekker flirten met mensen maar op de een of andere manier voelt dat nu niet als een optie. Ik ben nog niet 'af'. Te verwarrend en ik durf eerlijk gezegd de confrontatie nog niet aan. Ik heb ook geen idee hoe je als jongen iemand moet versieren. Echt, hopeloos. Het is allemaal zo anders ineens.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

De meeste mannen weten dat volgens mij ook niet hoor Tyler ;-)
Irene
Jeste
Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens

Bericht door Jeste »

Aansluitend op dit onderwerp:
Afbeelding
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Jake

Bericht door Jake »

Sebastian schreef:Mij lijkt uitgaan wel leuk, maar veel vrienden heb ik niet... Heb een sociale fobie (wel een stuk betr geworden) maar helaas.... Zou ook niet weten waar ik stapmaatjes kan vinden, dus als een FtM keer wil uitgaan en zich zelf wil zijn, mag dat met mij, en don't worry ik val op vrouwen :P dus gewoon als maatjes :) ik voel me best wel lonely als ik dit zo schrijf da'k weinig vrienden heb... maar ja, het leven is niet anders :) heb wel veel online maatjes
Lijkt me ook wel leuk. Ik heb al jaren geen echte vrienden meer en heb daar ook nooit zo de behoefte aan gehad, maar misschien moet ik het eens proberen. Een paar weken terug heb ik een online vriend ontmoet en ik merkte dat ik dat toch wel gezellig vond.
Arike

Bericht door Arike »

Gave column, Jeste
Mooi gedaan!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Minne

Bericht door Minne »

Het lijkt mij ook wel eens leuk om met wat FTM's iets te gaan doen, biertje drinken ergens ofzo :D Naar de kroeg uitgaan vind ik wel leuk, als je elkaar tenminste kunt verstaan, beetje poolen(nou ben ik daar heel slecht in maar ach, dat is grappig), biertje erbij, leuk :D Misschien wel eens een idee?

En Tyler, volgens mij weten mannen inderdaad zelf ook niet hoe versieren gaat xD Ik ben in elk geval vrij vaak 'versierd' op de kleuterschool manier van een vriend van de geinteresseerde die op je afkomt en dan vertelt dat 'Hij, ja, hij daar, die vind jou wel leuk..' +_+ Heeeel sexy...