uitgaan

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Figó

Re: uitgaan

Bericht door Figó »

@Mike, ik woon in Zeeland, zo zuidelijk als je maar kan wonen. Ik kan naar België fietsen als ik dat zou willen
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
Mike

Bericht door Mike »

Okee dus tilburg zou dan wel te doen zijn bijv? Ik kom zelf ook uit het zuiden
Figó

Bericht door Figó »

Heb ff gekeken en Tilburg is 2 uur en een kwartier. In ieder geval iets dichterbij dan Utrecht. De vraag is alleen wel hoe ik dan thuiskom want er rijden na half 11 geen bussen meer naar mijn woonplaats vanaf het treinstation -.-
Ik wou maar dat ik in de bewoonde wereld woonde!!!! Gelukkig ga ik als alles goed verloopt uiteindelijk wel in Tilburg wonen, maar daar heb ik nu niks aan natuurlijk
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik woon in Tilburg, je zou dus bij mij kunnen overnachten. ;)
Jake

Bericht door Jake »

Weekend komt mij juist slecht uit. Ik moet altijd werken en bovendien heb ik een weekabonnement op m'n OV.
Is vrijdag misschien een idee? Dan kan iedereen met een OV abonnement (week en weekend) gratis reizen.

Ik ben trouwens van plan om volgende week vrijdag naar Amsterdam te gaan, en in ieder geval het Anne Frank huis te bezoeken (en misschien Schiphol vliegtuigen kijken :D). Dus als iemand dat leuk lijkt... :P
mick1984

Bericht door mick1984 »

Jammer volgende week vrijdag moet ik sámiddags werken/avond
Ik ben dan sóchtends wel in eht vu me 2e gesprek.
Til burg is voor mij 1,5 uur reizen.. stappen word lastig dan.. mischien overdag een x watr doen
mick1984

Bericht door mick1984 »

en 2 meetings lijkt me wel wat
FAtham

Bericht door FAtham »

Kom uit Rotjeknor met een beperkt budget helaas maar voor één keer kan ik wel buiten de Randstad als het moet. Amsterdam is gewoon tof plus ik ken de weg daar erg goed want ik heb er gewoond. Utrecht is ook best, Tilburg is ook nog wel te doen maar hellup! Ken daar echt de weg niet, ben één keer naar de 013 daar geweest en was hopeloos verdwaald haha.

Is het ook niet makkelijker om over een maand te plannen ipv zo kort tijd? Kan iedereen de dag vrij houden ook. Dag maakt me niet uit, ik werk als vrijwilliger dus er is wel wat aan te passen.

Gewoon een dagje stad en iedereen op normale tijd weer thuis lijkt me ook het beste. 's Avonds is natuurlijk kick maar gezien velen met het OV moeten is dat nogal lastig als je een uurtje moet reizen.
mick1984

Bericht door mick1984 »

mee eens.. ergens over een maand afspreken lijkt me goed
Jake

Bericht door Jake »

FAtham schreef:Kom uit Rotjeknor met een beperkt budget helaas maar voor één keer kan ik wel buiten de Randstad als het moet. Amsterdam is gewoon tof plus ik ken de weg daar erg goed want ik heb er gewoond. Utrecht is ook best, Tilburg is ook nog wel te doen maar hellup! Ken daar echt de weg niet, ben één keer naar de 013 daar geweest en was hopeloos verdwaald haha.

Is het ook niet makkelijker om over een maand te plannen ipv zo kort tijd? Kan iedereen de dag vrij houden ook. Dag maakt me niet uit, ik werk als vrijwilliger dus er is wel wat aan te passen.

Gewoon een dagje stad en iedereen op normale tijd weer thuis lijkt me ook het beste. 's Avonds is natuurlijk kick maar gezien velen met het OV moeten is dat nogal lastig als je een uurtje moet reizen.
Helemaal mee eens. Iemand uit Groningen die 3 uur moet reizen kan moeilijk 's avonds komen. En wat betreft de weg niet kennen, we zouden op een centraal station kunnen afspreken en samen de binnenstad intrekken dus dat komt wel goed :]