penis envy

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Mike

Re: penis envy

Bericht door Mike »

Zelf heb ik niet echt de behoefte om een penis te hebben. Hierdoor kreeg ik twijfels of ik wel echt een jongen zou zijn. Nu denk ik dat een penis je niet man maakt, maar meer je uitstraling en hoe je je van binnen voelt.
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Je slaat de spijker op de kop Mike. Een penis maakt je geen man, al denkt menig man dat wel en hoe groter hoe meer man.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Groot gelijk Mike.

En net zoals de kerels denken dat het formaat daar beneden uitmaakt kunnen dames elkaar in de haren zitten vanwege hun borstgrootte.

Als jij geen direct gemis hebt, good for you :)

Het kan misschien later nog wel een beetje komen. Vroeger had ik er eigenlijk geen last van omdat ik er niet vanuit ging dat ik het ooit zou kunnen hebben. Sinds ik het allemaal wat beter heb kunnen overdenken en er meer mee bezig ben merk ik wel dat het een groter probleem is geworden voor mij. En misschien dat het ook wel erger is geworden dankzij het dragen van een packer.
Daniel

Bericht door Daniel »

Ik heb nu een packer gekocht en ik heb er een paar dagen aan mogen wennen, maar ik merk nu wel dat mijn "penis envy" nu wel erger wordt (net zoals het geval was op gebied van een platte borst toen ik m'n binder kocht). Maar ik voel me er toch zelfverzekerder in (ook al ziet helemaal niemand het, haha), dus dan is het niet zo erg.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Tyler

Bericht door Tyler »

Op deeen of andere manier doen die packers het niet zo voor me. Ik heb er 2 maar draag ze bijna nooit. Misschien dat dat wel weer gaat komen. Ik heb ze een tijdje wel veel gedragen maar vind het op dit moment te veel gedoe.
Paul

Bericht door Paul »

Ik herken helemaal wat je zegt Sebastian! Voor het hele proces heb ik best goede hoop, maar alleen dat deel is nog zo'n ding, waarbij ik denk geef mijn portie maar aan fikkie. Teveel risico's inderdaad.
Ik heb het toevallig nog over gehad vandaag bij de Psycho Informa Groep, en wat Alwin me vertelde was redelijk positief. Schijnbaar kunnen ze in Gent hele goede phalloplasty uitvoeren met een goed resultaat. Van de 700 operaties op dat gebied, zijn er maar 3 'mislukt' en dat gebeurde eigenlijk omdat de patienten in kwestie fanatiek rokers waren, dus omgelegde aderen naar nieuwe penis kregen niet genoeg bloed om te helen.

Maar hoe positief het verhaal ook was; in mijn opninie wordt het nooit helemaal 'echt'.

Aan de andere kant: de penis maakt de man niet...
boytomlife

Bericht door boytomlife »

Juist Paul, die instelling is erg goed. Ik snap het heeeeel goed als jongens als wij hun lijf verafschuwen, maar dat heb ik zelf gelukkig niet. Tsja, zeker als ik opgewonden ben voel ik wel dat er iets anders had moeten zitten maarja..

Daniel, ik heb exact wat jij had. Ik voelde me veel zelfverzekerder door die packers, en heb ze een hele tijd gedragen nadat ik eerst maanden met een sok in mn boxer liep. Vanaf het moment dat ik het niet meer droeg, was het eventjes afkicken en wennen aan de bobbelloze broek, maar voor mij is het duidelijk: Ik ben een jongen zonder dat ding. En gezien ik geen echt (nep-)ding wil, wil ik kunnen zonder packer. Misschien kun je voor jezelf experimenteren ook, want als je zegt dat het je zelfvertrouwen geeft, maar je ook rot laat voelen: dat is dus hetzelfde als mijn verhaal.
Figó

Bericht door Figó »

Goed nieuws Paul! Stan Monstrey is ook wereldwijd bekend met zijn operaties. Ik heb wel altijd zoiets van: eerst zien, dan geloven. Maar dat is een lastige met dit natuurlijk. Ik wil graag resultaat zien, en dan wel recent resultaat want de technologie gaat vooruit. Aan foto's van bijv 10 jaar oud heb ik niet zoveel vind ik.
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
sas112

Bericht door sas112 »

Ik heb geen penis envy eerlijk gezegd. Tuurlijk zou ik best graag staand kunnen en willen plassen en ben ik ook wel benieuwd hoe het is om als man seks te hebben, maar dat is niet constant en ik zou die derde operatie bijvoorbeeld ook echt niet willen. Ik vind het stiekem best jammer dat het bij mij daarbeneden niet zo wil groeien door de hormonen, maar it is what it is.

En nee, het is absoluut niet vreemd of raar dat jij dat wel hebt.
Kilian

Bericht door Kilian »

zelf zou ik inderdaad graag een penis hebben maar ik word niet ongelukkig (nu iniedergeval nog niet) van het niet hebben van een penis.
ik wil wel een operatie maar ik voel me niet 'minder' man dan dat ik me met een penis zou voelen.
ik gebruik geen packer omdat ik me onzeker voel als andere mensen denken dat ik een vrouw ben en aangezien het niet echt opvalt of je wel
of niet een packer draagt maakt het me niet uit.
misschien dat ik nog wel een STP wil maar dat bekijk ik wel als ik me ongemakkelijk ga voelen.
moet eerst nog maar naar de mannen wc durven :$
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat