Nieuwe chat! Zie dit topic.

Net besloten...

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Net besloten...

Bericht door Fay »

Twas als luchtig draadje bedoelt maar er komt meer naar boven,ik zeg, prima

Vicky
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Net besloten...

Bericht door Anon20180501 »

ja, soms leidt het een naar het ander maar je hebt gelijk, Vicky. FF opkloppen dan. :)

Net besloten dat ik nooit meer zal proberen samen te leven (niet eens deeltijds) met een man!
Had er geeneens een relatie mee maar wat liep die man - de anderhalve week dat hij regelmatig
hier was - toch verschrikkelijk in de weg als ik met mijn dagelijkse dingen bezig was.

Ook net besloten; Ik kan meer van vrouwen hebben dus daarmee ga ik het zeker nog proberen. :)

Liefs Daniéla
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Net besloten...

Bericht door Fay »

Lijkt mij een wijze beslissing:)

Als ik naar mezelf kijk, ik lig alleen overhoop met mannen, nie dat dat structureel is maar er lopen nogal wat horken rond en als er conflicten zijn betreft dat steevast ...de man

Wat een soort ook...

Vicky
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Net besloten...

Bericht door Anon20180501 »

Hopen dat ik dan niet toevallig een horkinnetje tref. ;)

Mannen, ik kan er heel goed mee opschieten... op neutraal terrein.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Net besloten...

Bericht door Fay »

Ok, horkinnen zijn er idd ook

Ik zal het wat nuanceren, er lopen ook genoeg mannen rond die wat minder vanuit de testosteron en ego handelen, en de wat zachtere kant durven laten zien, conflicten was vorheen mijn innerlijek conclict, zet 4 mannen bij elkaar en het gedrag wordt ineens in de trant van wie heeft de langste, nu kan ik daar wel om lachen, voorheen stond ik er bij en keek daarnaar, niet weten wat ermee aan te vangen anders dan hen belachelijk gaan maken,wat zij dan weer niet snapten, nee, 1 van hen ben ik nooit geweest

Neutraal terrein is, goh, koud he? ja koud, ja laat de lente maar snel komen, jaja laat die maar komen

zoiets?

Vicky
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Net besloten...

Bericht door mick1984 »

samen met begeleidster dat ik komende maand heel veel ga outen.. ze gaat haar collega's inlichten dat ik mick ehet.. ik ga vrienden zeggen dat ik mick heet.. en me collega's en me sportschooll en me skiclub.. en heb een nieuw mailadres met mick erin.. yeahhh het agat gebeuren
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Net besloten...

Bericht door Anon20180501 »

Een sauna is voor mij ook neutraal terrein. :)

Als er alleen maar mannen en vrouwen horken waren geweest had ik me heel narcistisch alleen maar met mezelf bezig gehouden.
Gelukkig hoeft dat niet. ;)

Liefs Daniéla
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Net besloten...

Bericht door Nathan90 »

Net besloten dat ik de verwarming toch maar wat hoger zet, het is hier bar koud binnen!
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Net besloten...

Bericht door Anon20190712 »

Net besloten dat 1 van de slaapkamers in m'n nieuwe huisje een mini ateliertje wordt om in te schilderen en dingen te maken.
:)
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: Net besloten...

Bericht door Gabriël »

Net besloten dat als ik morgen toch naar de markt ga om nieuwe stof te halen, ik ook gelijk even een boekenwinkel binnen hop om De Maakbare Man te kopen. :)