Wat fijn Jack. Je mag gerust weten dat ik kippenvel op m'n rug kreeg toen ik dit las.
Jannet
Ik moet het even kwijt topicje
-
Jannet V
Re: Ik moet het even kwijt topicje
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Anon20190712
Het gaat heel goed met me...Voor het eerst in 12 jaar ben ik niet meer thuisloos!! 
Het is me eindelijk gelukt, ik heb een 3 kamer appartementje weten te krijgen via urgentie van de gemeente.
En naast dat ik nu dus eindelijk een thuis heb, heb ik het ook met 4 van m'n vrienden gehad over transgender zijn,
ze reageerden er heel goed op. Ik voel me in 1 keer zoveel beter. Doei depressie, doei angst en onzekerheid.

Het is me eindelijk gelukt, ik heb een 3 kamer appartementje weten te krijgen via urgentie van de gemeente.
En naast dat ik nu dus eindelijk een thuis heb, heb ik het ook met 4 van m'n vrienden gehad over transgender zijn,
ze reageerden er heel goed op. Ik voel me in 1 keer zoveel beter. Doei depressie, doei angst en onzekerheid.
-
Gabriël
@ Jack: Wat fijn dat ze zo goed reageerden!
@ Jesse: Gefeliciteerd met je appartementje en fijn dat je vrienden goed reageerden op het gesprek over transgender zijn.
@ Jesse: Gefeliciteerd met je appartementje en fijn dat je vrienden goed reageerden op het gesprek over transgender zijn.
-
mick1984
gefelciteerd Jack en Jesse
-
Holden
Geweldig nieuws Jack en Jesse. Dat zal wel een hele opluchting geweest voor jullie allebij!
-
Paul
@Jack:
Klasse Jack, fijn dat je zulke goede reacties kreeg. Steun van je familie is hartstikke belangrijk!
@Jesse:
gefeliciteerd met je huisje! Geniet er maar van, maak er een mooi paleisje van
Klasse Jack, fijn dat je zulke goede reacties kreeg. Steun van je familie is hartstikke belangrijk!
@Jesse:
gefeliciteerd met je huisje! Geniet er maar van, maak er een mooi paleisje van
-
Jasper
wat een goed nieuws Jack en Jesse! Fijn dat je nu een huisje voor jezelf hebt, Jesse! En wat een mooie reactie van je ouders, Jack!
wat de moeite waard is is de moeite waard
-
Mike
Het is soms allemaal heel erg moeilijk...
-
mick1984
Ben ik mee eens.. ik merk dat ik het soms ook allemaal ff moet verwerken dat ik in verkeerde lichaam zit.. en ik wil zo graag mezelf zijn.. nog zo lang wachten
-
Mike
Snap ik Mick, maar het gaat goed komen, al duurt het allemaal soms te lang voor je gevoel.