Ik moet het even kwijt topicje

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Paul

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Paul »

Herkenbaar Mick, het duurt maar, en het duurt maar en het stremt maar... ZO lang wachten is echt tenenkrommend!
Minne

Bericht door Minne »

Ok, het is een beetje random en ik weet niet waar ik het neer zou moeten zetten maar het was wel grappig, dus hier maar! Ik ben al een tijdje aan de prikpil, waardoor ik niet ongesteld meer word(heerlijk!)en daarnet had ik opeens een bloedneus. M'n eerste gedachte toen ik erachter kwam was 'HOE KAN DAT NOU ik heb toch die achterlijke prikpil waardoor dit niet meer zou moeten gebeuren en wat is dit nu weer voor gedoe en WAAROM houd die vrouwelijke ellende nou nog niet op en..oh, wacht.' ...toen realiseerde ik me dat het m'n neus was die bloedde en dat die helemaal niets te maken heeft met vrouwelijke voortplantingsorganen XDDD Hahahaha hoezo een beetje dom!
Anthony

Bericht door Anthony »

Hahahaha
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

LOL Sietse. :)
Anon20190712

Bericht door Anon20190712 »

Hahaha Sietse, lekker snugger :mrgreen:

Ben bezig met inpakken voor de verhuizing, (rotklusje!), en kom jurkjes en rokjes tegen, in medium en small. Vorig jaar gekocht om nog een laatste keer te proberen dat vrouw zijn een kans te geven. Poging compleet mislukt, ik heb ze nooit gedragen. Zodra ik ben verhuisd zal ik er wat foto's van op 't forum zetten, misschien is er hier iemand die ik er blij mee kan maken.
Anon20180501

Hai Jesse,

Succes met je verhuizing. Ik zag er ook altijd als een berg tegenop.

Ik heb genoeg kleding en financiele draagkracht om als ik iets leuk vind het aan te schaffen. Jouw maten zijn mijn maten, dat wel. Daarom; mocht verder niemand zich melden als geïnteresseerde dan heb ik er wel interesse in. Je kan ook nog aan Eva vragen of er kledingstand komt op het festival dat ze mede-organiseert, misschien is het een idee om ze op een of andere manier daar ter plekke te krijgen.

Liefs Daniéla
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Helaas heb ik me tijdelijk (en deels) uit de organisatie van het festival moeten terugtrekken. Ik voelde me behoorlijk overbelast en dat is nog niet over tot mijn spijt. Ik heb nog wel regelmatig contact en zal dit dan naar voren brengen. Er is wel sprake van geweest van een dergelijke mogelijkheid. Er was zelfs het creatieve idee de kledingstukken aan het plafond te hangen, maar dat vond de brandweer niet goed, hahaha
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180501

Gelukkig heb je je gevoel voor humor niet hoeven terugtrekken. ;)

Het spijt me om te horen dat je je vanwege gezondheidsredenen terug moest trekken. Ik wist wel dat er iets speelde maar niet exact wat en nog eigenlijk niet.
ik ga er ook niet naar vissen. (of wel bij deze. het lijkt er wel op. of niet? )

In ieder geval veel sterkte Eva, ook voor Liesbeth.

liefs Daniéla
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Gewoon iets teveel hooi op mijn vork genomen, Daniëla. Ik ben gewaarschuwd voor een burn-out, dus neem even wat gas terug. Komt wel goed ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180501

Was ik toch aan het vissen? :)

Dat er bij jou de kans op een burn-out in zat en ook werkelijk hebt gekregen verbaast me niets gezien je drukke leventje, en dat het uiteindelijk wel weer goed met je zal komen geloof ik meteen van je.

Nogmaal veel sterkte met je herstel.

Liefs en knufs, Daniéla