Meeting Tilburg

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
boytomlife

Meeting Tilburg

Bericht door boytomlife »

Hee allemaal,

Gezien ook de meeting in Utrecht een apart topic is geworden, dacht ik laat ik Tilburg ook maar even hier vermelden!

Tot nu staat die vast op woensdag 3 april, 12 uur in Tilburg. Aanwezigen zijn Daniéla, Mike en ik tot nu toe. Wil er iemand wel komen, maar komt die dag net niet goed uit, laat het dan even weten! Dan kunnen we misschien een beetje schuiven, de week erop bijvoorbeeld, zodat er meerdere mensen aanwezig kunnen zijn? Dan niet op zaterdag, dan is de andere meeting al ;) Ik zit vast op mn werk, en wil daar ook gewoon graag zijn :)

Tom
Kris

Re: Meeting Tilburg

Bericht door Kris »

Het is wel een rare dag, doordeweeks. Ivm school en evt stage O:
Hebben jullie daar in Brabant vrij ofzo? :P
boytomlife

Heb minder les nu ivm masterproef (Belgie :P). En nja er zijn mensen die door de weeks niet kunnen ivm OV of niet willen (zoals ik ivm werk). Dus vandaar. Interested?
mick1984

Bericht door mick1984 »

ik kan soms ook doordeweeks werk part time.
Ik kan woensdag 3 april niet.. volgende week woensdag zau prima kunnen. woensdag 10 april kan ik denk ook niet.. me zus is jarig dan.. maar ik zau wel maandag 15 april kunnen. woensdag 17 april ook.
Of maandag 22 april of woensdag 24 april.
Of koninginnedag alleen dan is eht wel erg druk. Dan zijn de data in april dat ik kan doorde weeks dan he
boytomlife

Heeey! Hmzz de data die jij noemt kan ik net niet ivm dat ik dan wel college heb op die woensdagen (ben alleen 3 en 10 vrij), en die maandag zit ik in het UZ :D
Maandag 22e kan wel, maar is nog wel ver weg. Wat vinden de anderen, 3 laten staan of naar 22 verschuiven?

We kunnen anders ook als mensen meivakantie hebben evt een x op een woensdag afspreken, Mick?
mick1984

Bericht door mick1984 »

hmm ja je mag zelf weten.. je hoeft geen rekeining alleeen emt mij te houden.. al vind het wel heel leuk om meetings te hebben
boytomlife

Dat begrijp ik heel goed. Dus ik laat het even aan mn gezelschap over wat zij van 3 of 22 denken, ik bepaal liever niet alleen! :)
Misschien dat we gewoon 3e doen, en dan begin mei met wat meer mensen, ook van de Utrechtgroep, om het zo even te noemen? ;)
mick1984

Bericht door mick1984 »

ja joh.. wie weet kunnen we nog heel veel meetings hebben in de toekomst
boytomlife

Idd! Maar nog steeds, iedereen is welkom :)
Figó

Bericht door Figó »

3 april kan ik helaas niet want dan moet ik naar school. De woensdagen kan ik sowieso zelden want dan moet ik naar de muziekschool. Ik kan alleen in het weekend of op vrije schooldagen. Ook vanwege de reistijd natuurlijk :P
Ik zou wel heeeel graag mee willen met de meeting! ik zeg alleen nu alvast dat ik het allemaal niet zeker weet met tijd, geld en mijn lichamelijke toestand. Maar het lijkt me wel supercool! :D
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl