Ik dacht dat wij, de patiënten/cliënten, Tanja onderhielden.
Is inderdaad een mooi aanbod ja. Is het de bedoeling dat je dan als ervaringsdeskundige aan de gang gaat?
Liefs Daniéla
Ik weet nog van toen ik omging op mijn werk, ik kreeg van iedereen veel medewerking, ook van mijn chef... zette ik vervolgens mijn oude naam onder een mail naar mijn chef, ik voelde me best heel erg dombo toen hij er wat van zei...mick1984 schreef:tof kilian
ik moet ff kwijt dat ik mezelf voor me kopm kan slaan af en toe dat ik weer de telefoonopnam met me meisjesnaam terwijl ik wist wie ik ging bellen.. en die accepteren me als mick toch zei ik zelf me meisjes naam.. grrr zo stom van me
Right said, besef dat T van Hengel ook gewoon ordinaire big business is, er wordt dik geld verdient aan mensen zoals wij, daarnaast kun je je zoveelste papiertje halen van het een of ander, dat maakt je niet automatisch een goeie hulpverlener, just my opinionDaniéla schreef:Hoi Vicky,
Ik dacht dat wij, de patiënten/cliënten, Tanja onderhielden.![]()
Is inderdaad een mooi aanbod ja. Is het de bedoeling dat je dan als ervaringsdeskundige aan de gang gaat?
Liefs Daniéla
HoiDaniéla schreef:Hai Vicky,
Niet altijd en automatisch nee maar gelukkig nemen sommige 'deskundigen' hun klandizie serieuzer dan zichzelf en dat gevoel heb ik bij Tanja. Ervaringsdeskundigen moeten trouwens ook oppassen dat ze hun eigen visie's en belevingen niet als enige waarheid of wijsheid gaan projecteren op anderen.
Ondanks dat door 'cursussen' wordt aangeleerd bepaalde stof in breder perspectief te zien zullen eigen ervaringen altijd als uitgangspunt functioneren bij het beoordelen van de problematiek en de oplossingen die daarvoor aangedragen worden. Het heet niet voor niets ervaringsdeskundige.
Wat ik nu doe - mijn mening spuien op een forum - komt eigenlijk op hetzelfde neer. Neem dus niets klakkeloos aan van mij. Al doet dat neem ik aan - maar hoop ik dus ook - niemand. Kan ik er ook nooit op aangesproken worden.![]()
Op een of andere manier schijn je dus in woord en daad een buitencatagorie ervaringsdeskundige te zijn en daar mag je best trots op zijn ja.![]()
Maar laat je vandaag vooral kietelen door het mooie weer. Wel achter glas want de koude snijdt voorals nog.
Liefs Daniéla