Transgenderfestival Amersfoort 4
-
Raisa
Re: Transgenderfestival Amersfoort 4
Het spijt me, maar ik heb mijn vertrouwen in journalisten omtrend transseksualiteit een beetje verloren.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
@ Finesse: Het thema is de persoon die wordt geïnterviewd en afgebeeld. Het wordt een geïllustreerd magazine, dus beeld is wel nodig.
Algemeen: Het magazine moet een inleiding zijn tot het festival. Gesprekken en fotografie zouden (in elk geval een deel) al op korte termijn moeten plaatsvinden.
Algemeen: Het magazine moet een inleiding zijn tot het festival. Gesprekken en fotografie zouden (in elk geval een deel) al op korte termijn moeten plaatsvinden.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik heb ondertussen niks meer gehoord, waar ik uit afleid dat de nood niet erg hoog is
Irene
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Misschien heb ik met mijn duffe hoofd een fout gemaakt, Irene. Ik heb het zojuist nog maar eens doorgegeven.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Corinna
last van weinig reactie? loof een beloning uit! 
het streven naar herkenbare verhalen met een herkenbare foto is heel goed en lovenswaardig in het kader van maatschappelijke acceptatie en zo voort maar ...
ook T's die nog niet zo ver zijn dat ze publiekelijk gaan, kunnen een goed, herkenbaar, sympathiek en zo voort verhaal hebben.
Mijn vermoeden is dat deze subgroep toch vrij groot is en best wel een "stem" nodig zou kunnen hebben.
Ik behoor tot deze groep en preek dus voor eigen parochie en ik besef ook wel dat het zichtbaar maken van OSM belangrijk is maar ook het onder de aandacht brengen van verborgen "leed" `zou bij een algemeen geinteresseerd publiek kunnen bewerkstelligen dat er meer begrip ontstaat voor onze zaak.
het streven naar herkenbare verhalen met een herkenbare foto is heel goed en lovenswaardig in het kader van maatschappelijke acceptatie en zo voort maar ...
ook T's die nog niet zo ver zijn dat ze publiekelijk gaan, kunnen een goed, herkenbaar, sympathiek en zo voort verhaal hebben.
Mijn vermoeden is dat deze subgroep toch vrij groot is en best wel een "stem" nodig zou kunnen hebben.
Ik behoor tot deze groep en preek dus voor eigen parochie en ik besef ook wel dat het zichtbaar maken van OSM belangrijk is maar ook het onder de aandacht brengen van verborgen "leed" `zou bij een algemeen geinteresseerd publiek kunnen bewerkstelligen dat er meer begrip ontstaat voor onze zaak.
Well... nobody's perfect!