Ik moet het even kwijt topicje
-
Anon20180501
Re: Ik moet het even kwijt topicje
Nou ja, beter het weer dan de sfeer 17 graden onder nul, Vicky. 
-
leslie
morgen ochtend 9:00 bij vu zijn voor intake gesprek en vragenlijst weet nog niet echt wat ik moet verwachten de een zegt zwaar de ander zegt appeltje eitje
kleine stapjes grootse toekomst
-
Fay
Veel stelt het in mijn beleving allemaal niet voor,de lijsten dan, verder wil men gewoon weten wat je komt doen, verwacht iig geen gespreid bedje, zo gaat het daar niet
Vicky
Vicky
-
Anon20190712
...Ik heb net aangeschoten zelf voor de spiegel m'n haar geknipt. En ik ben nog trots op het resultaat ook. Nu nog even afwachten of ik morgenochtend nog dezelfde mening heb.
-
leslie
pfff en ja hoor ik sta op de wachtlijst diagnostiek fase
kleine stapjes grootse toekomst
-
Arike
en weer een stapje verder Leslie, gefeliciteerd!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
mick1984
ik heb een mailtje gestuurd naar me broer.. vond het niet leuk dat ik na het gesprek emt hem er behoorlijk doorheen zit.. en op aanraadde van me begeleiding heb ik me gevoel op geschreven in een email naar hem
-
Anon20190712
*Zucht* Altijd gehannes met het UWV, ik ben een aantal jaar terug volledig en duurzaam arbeidsongeschikt verklaard, ik heb m'n eigen contact persoon, en daarmee heb ik eens per jaar een evaluatie. In het laatste gesprek is me verteld dat ik eerst moest verhuizen en daarna behandeling aangaan voor verschillende dingen, en pas wanneer dat achter de rug is, ik weer een gesprek met een arts van het UWV krijg en die bepaalt of ik vrijwilligerswerk mag gaan doen...Nou mooi stappenplan zou je denken, daar hou ik me dus al een tijd aan vast...
Maarrrr vorige week kreeg ik post van een random persoon van de afdeling Werkbedrijf, ... 'U bent op zoek naar werk' Of ik m'n CV en sollicitaties van het afgelopen jaar wil mee nemen, zodat ik de vorderingen kan bespreken in een gesprek van een uur, met iemand die zegt mijn contactpersoon te zijn (terwijl die dat niet is), en dat als ik dit niet doe, het invloed heeft op m'n WW. (Ik heb geen WW...ik zit in de Wajong).
Ik dus bellen...'Maakt u zich geen zorgen, u heeft geen afspraak met meneer van Duin, u heeft een afspraak met mevrouw van Leeuwen, zie het maar als een evaluatie als je niet hebt gesolliciteerd, maar als u uw verplichte sollicitaties niet bent nagekomen heeft dat wel invloed op uw uitkering'
Leuk...maar ook mevrouw van Leeuwen is niet mijn contactpersoon...en, verplichte sollicitaties? Ik niet mag werken van jullie arbeidsdeskundigen en artsen...Dus wat? Ik moet solliciteren maar mag geen werk aannemen anders verlies ik m'n Wajong uitkering??!!
Het gesprek is vandaag, ik ben benieuwd met wie en waarover en wat voor invloed dat gaat hebben op m'n inkomsten...
Verder; Ik ben gebeld door het VU, komende of volgende week donderdag wordt ik terug gebeld voor een aanmelding, *ja dat voelt goed*
Ik ben lekker aan het gedichten schrijven en tekenen, het zonnetje schijnt, en straks haal ik een lekker wijntje of een speciaal biertje voor mezelf voor na het UWV gesprek...
Maarrrr vorige week kreeg ik post van een random persoon van de afdeling Werkbedrijf, ... 'U bent op zoek naar werk' Of ik m'n CV en sollicitaties van het afgelopen jaar wil mee nemen, zodat ik de vorderingen kan bespreken in een gesprek van een uur, met iemand die zegt mijn contactpersoon te zijn (terwijl die dat niet is), en dat als ik dit niet doe, het invloed heeft op m'n WW. (Ik heb geen WW...ik zit in de Wajong).
Ik dus bellen...'Maakt u zich geen zorgen, u heeft geen afspraak met meneer van Duin, u heeft een afspraak met mevrouw van Leeuwen, zie het maar als een evaluatie als je niet hebt gesolliciteerd, maar als u uw verplichte sollicitaties niet bent nagekomen heeft dat wel invloed op uw uitkering'
Leuk...maar ook mevrouw van Leeuwen is niet mijn contactpersoon...en, verplichte sollicitaties? Ik niet mag werken van jullie arbeidsdeskundigen en artsen...Dus wat? Ik moet solliciteren maar mag geen werk aannemen anders verlies ik m'n Wajong uitkering??!!
Het gesprek is vandaag, ik ben benieuwd met wie en waarover en wat voor invloed dat gaat hebben op m'n inkomsten...
Verder; Ik ben gebeld door het VU, komende of volgende week donderdag wordt ik terug gebeld voor een aanmelding, *ja dat voelt goed*
Ik ben lekker aan het gedichten schrijven en tekenen, het zonnetje schijnt, en straks haal ik een lekker wijntje of een speciaal biertje voor mezelf voor na het UWV gesprek...
-
Harro
en, ook een andere naam, of sla ik de plank mis?
-
Anon20190712
Klopt! Jesse was hoe ik door en aantal maatjes in de UK werd genoemd, maar het paste niet bij me...
Lucas is de naam waarvan al een hele tijd weet dat het echt bij mij past, dat ik dat écht ben. En nu ga ik het ook eindelijk gebruiken.
En dus - langzaamaan - mensen vertellen dat ik zo genoemd wil worden. Ik heb 't al een aantal vrienden verteld, en ben ook tegen hen uit de kast gekomen.
Overigens ging het UWV gesprek goed; de brief was een misverstand, en m'n (eigen!) contactpersoon herkende me gewoon niet, ik zat te lezen in de wachtruimte en ik hoor ik hem ineens verbaasd tegen de baliemedewerkster zeggen 'maar ik zie mevrouw helemaal niet zitten...'

Lucas is de naam waarvan al een hele tijd weet dat het echt bij mij past, dat ik dat écht ben. En nu ga ik het ook eindelijk gebruiken.
En dus - langzaamaan - mensen vertellen dat ik zo genoemd wil worden. Ik heb 't al een aantal vrienden verteld, en ben ook tegen hen uit de kast gekomen.
Overigens ging het UWV gesprek goed; de brief was een misverstand, en m'n (eigen!) contactpersoon herkende me gewoon niet, ik zat te lezen in de wachtruimte en ik hoor ik hem ineens verbaasd tegen de baliemedewerkster zeggen 'maar ik zie mevrouw helemaal niet zitten...'