Wat kun jij nog meer niet doen? O: Kunnen we daar rekening mee houden
(FtM) Meeting Utrecht
-
Kris
Re: (FtM) Meeting Utrecht
Waarom moeten je spieren lam gelegd worden? o.O Dat is toch niet handig...
-
Antonnie
hahah ik dacht al dat het verkeerd opgevat zou worden xDChris schreef:Haha Antonnie, dat is een goed plan! We tillen Lucas op en zetten hem in het water!
Kunnen we geen plastic stoeltje in het water zetten en Lucas daarop? ;P
nee meestal heb je tog wel van die bankjes in het water in het zwembad waar je kunt zitten, net als een bubbelbad
-
Anon20190712
Hahahaha Chris, als jij me graag wil tillen en op een plastic stoeltje in een zwembad wilt zetten, ga je gang jongen XD
Misschien willen er meer mensen getild worden, en naast me komen zitten?!
Maar - dat klopt Antonnie, van die bankjes in 't water is in principe wel een optie.
Ik heb Tourette, wat in mijn geval niets met schelden of vreemde bewegingen te maken heeft,
maar m'n spieren spannen zich regelmatig heel erg aan, zonder dat ik ze kan ontspannen. Het valt niet te zien, maar het geeft nogal veel spierpijn, vandaar dat ze sommige spieren lam leggen. Stel je voor, je spant je spieren in je benen helemaal aan, en gaat dan een stukje lopen, dat kost veel meer energie en kracht dan normaal. Daarom kan ik in principe wel alles, maar vergen dingen gewoon veel energie, en doen naderhand pijn. Zwemmen is zoiets dat ik daarom niet aandurf, ik moet er lang van bijkomen. En nu met die botox, hihi, het zou wel grappig zijn om te zien of ik zink.
Misschien willen er meer mensen getild worden, en naast me komen zitten?!
Maar - dat klopt Antonnie, van die bankjes in 't water is in principe wel een optie.
Ik heb Tourette, wat in mijn geval niets met schelden of vreemde bewegingen te maken heeft,
maar m'n spieren spannen zich regelmatig heel erg aan, zonder dat ik ze kan ontspannen. Het valt niet te zien, maar het geeft nogal veel spierpijn, vandaar dat ze sommige spieren lam leggen. Stel je voor, je spant je spieren in je benen helemaal aan, en gaat dan een stukje lopen, dat kost veel meer energie en kracht dan normaal. Daarom kan ik in principe wel alles, maar vergen dingen gewoon veel energie, en doen naderhand pijn. Zwemmen is zoiets dat ik daarom niet aandurf, ik moet er lang van bijkomen. En nu met die botox, hihi, het zou wel grappig zijn om te zien of ik zink.
-
Nathan90
Ik ben geen grote fan van zwemmen met dit weer gezien de lange droog tijd van m'n haar (dreads).
Dus als er gezwommen wordt kom ik lekker mee patat eten langs de kant hoor Lucas!
Dus als er gezwommen wordt kom ik lekker mee patat eten langs de kant hoor Lucas!
-
Anon20190712
-
FAtham
Geen zorgen Lucas, ik blijf ook aan de kant, ik ben ook een wrak. Zou heel graag weer eens willen zwemmen maar ben bang dat het niet goed gaat en ik moet dan wel nog helemaal terug naar Rotjeknor. Ik loop nu eindelijk een jaar al zonder wandelstok dus ik ga mijn lichaam voorlopig nog even ontzien.
Als de anderen wel willen moet jullie dat niet tegenhouden hoor!
Als de anderen wel willen moet jullie dat niet tegenhouden hoor!
-
Martijn
Tof idee van het zwemmen, als het maar niet op 13 april is
Vroeger had ik gewoon een bikini aan met zo'n lange top en dat zag er al raar uit. Is volgens mij nu nog raarder met een zware stem
Dus moet maar eens zo'n zwemhesje aanschaffen denk ik..
Vroeger had ik gewoon een bikini aan met zo'n lange top en dat zag er al raar uit. Is volgens mij nu nog raarder met een zware stem
Dus moet maar eens zo'n zwemhesje aanschaffen denk ik..
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
-
Kris
Haha Martijn, dat is geen slim idee nee xD Ookal maakt het onder alle transmannen helemaal niets uit 
Maar zwemmen wordt het niet hoor ik. Andere ideeën?
Daniel heeft geen internet hoorde ik van hem dus ik help hem even op gang xD
(Zijn hier trouwens jongens die ook naar het jongensuur gaan? Ik ga volgende week voor het eerst :3)
Maar zwemmen wordt het niet hoor ik. Andere ideeën?
Daniel heeft geen internet hoorde ik van hem dus ik help hem even op gang xD
(Zijn hier trouwens jongens die ook naar het jongensuur gaan? Ik ga volgende week voor het eerst :3)
-
FAtham
Tja neem aan dat we gewoon een plaatselijk café ergens induiken? Ik ben niet bekend in Utrecht behalve een jaarlijks bezoek met Summer Darkness maar misschien weet iemand een transvriendelijke omgeving daar? Ergens waar lekker gepraat kan worden ook zonder dat we ons ongemakkelijk voelen.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Tip: Kafe België aan de Ouwe Grach (Oudegracht 196). Mensen van alle pluimage zijn gewoon welkom.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)