Ik val op..... omdat ik 1.87 lang ben, er uit zie als iets tussen man en vrouw in, dat schept verwarde blikken
ik val op .....
-
Fay
Re: ik val op .....
Lees het onderwerp ineens heel anders:
Ik val op..... omdat ik 1.87 lang ben, er uit zie als iets tussen man en vrouw in, dat schept verwarde blikken
-
velouria
King Kong

Hij is lief, gevoelig, mannelijk, sterk en een echte alpha man. zonder dat hij heimelijk een travestiet, TS of kasthomo is.

Hij is lief, gevoelig, mannelijk, sterk en een echte alpha man. zonder dat hij heimelijk een travestiet, TS of kasthomo is.
"Alles went, behalve wonen in het lichaam van een vent"
-
Anon20180501
lol, nu maar hopen dat het geen wederzijdse liefde is. 
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
(ik had het al eens eerder willen plaatsen, maar had me weten te beheersen; altijd fijn als anderen de kastanjes voor je uit het vuur halen)
Ik val op, maar ik trek er me niet al te veel van aan
Ik val op, maar ik trek er me niet al te veel van aan
Irene
-
MrLouis
Ik ben een vrouwenman, dat staat buiten kijf, ik hou van hoe ze eruit zien, hoe ze ruiken.
Maar sinds ik bezig ben met mijn transitie merk ik dat ik mannen stiekem ook wel aantrekkelijk vind.
Weet alleen niet hoe zich dat gaat uiten.
Maar sinds ik bezig ben met mijn transitie merk ik dat ik mannen stiekem ook wel aantrekkelijk vind.
Weet alleen niet hoe zich dat gaat uiten.
Always Strive And Prosper
-
D4V1F
Nou hallo!
Voor mij was er altijd duidelijkheid , ik val op vrouwen en ben ftm.
Voor mij was er altijd duidelijkheid , ik val op vrouwen en ben ftm.
Prayers go up and blessings come down
-
Freetouch
Ik hoop niet dat mijn interesses naar mannen zal gaan tijdens de transitie of na de srs... want wat moet ik dan mijn vrouw daarvan zeggen???
“good enough”
-
Venka
Je geaardheid veranderd niet door van geslacht te veranderen, dat staat echt los van elkaar.
-
Fay
idd, maar ik kan me zo voorstellen dat het interessant wordt eens van de andere kant te snoepen, om da te ervaren, lust en newsgierigheid:)
los van je basale seksuele voorkeur
Vicky
los van je basale seksuele voorkeur
Vicky
-
Anon20180501
Hai Aafke,
Ik denk net als jij dat je geaardheid niet verandert maar je ware geaardheid zou zich best eens pas kunnen gaan ontwikkelen tijdens of na je transitie. Het gebeurt maar al te vaak dat je ideeën over je eigen seksuele identiteit en gedrag een geforceerd patroon zijn gaan volgen door vooringenomen verwachtingen en/of door sociaal/maatschappelijke omgevingsfactoren de verkeerde kant zijn opgestuurd.
Liefs Daniéla
Ik denk net als jij dat je geaardheid niet verandert maar je ware geaardheid zou zich best eens pas kunnen gaan ontwikkelen tijdens of na je transitie. Het gebeurt maar al te vaak dat je ideeën over je eigen seksuele identiteit en gedrag een geforceerd patroon zijn gaan volgen door vooringenomen verwachtingen en/of door sociaal/maatschappelijke omgevingsfactoren de verkeerde kant zijn opgestuurd.
Liefs Daniéla