Transjongeren omgeving Hoorn

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Kris

Transjongeren omgeving Hoorn

Bericht door Kris »

Heya allemaal!

Ik ben een transman uit Enkhuizen, en ik zoek eigenlijk meer transjongeren om contact mee te hebben in mijn omgeving. Binnenkort ontmoet ik er een paar uit Amsterdam en Utrecht met de meeting, en waarschijnlijk ook veel andere plaatsen. Maar ik was benieuwd of er misschien jongeren dichter bij mijn huis wonen om eens te game/film kijken/chillen etc :3
Mijn grootste issue is namelijk de reiskosten ):

Ook weet ik dat jongeren hier in de buurt van Enkhuizen/Grootebroek/Hoorn, het niet snel bekent zullen maken dat ze transgender/transsekueel zijn. Vanwege het feit dat mensen hier heel gesloten zijn, en bang voor het onbekende.

Als je dus in de buurt woont van de genoemde plaatsen en je wilt een keer praten over trans-gerelateerde dingen, of juist NIET, maar je wel op je gemak willen voelen bij iemand die dezelfde "problemen" heeft :P Zet hieronder dan een berichtje neer of PM me ;)

Groetjes,
Chris
Daniel

Re: Transjongeren omgeving Hoorn

Bericht door Daniel »

Jaa, ik woon in Amsterdam, niet zo dichtbij, maar als je eens wil chillen, kunnen we wel wat regelen:P
Of als jij eens in mijn buurt bent, kom dan effe chillen ;) !
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Kris

Bericht door Kris »

Als eerste: JE HEBT WEER INTERNET! :D

Hehe, ik wist dat jij daar woonde ;) En ja lijkt me leuk!
Ik kom geregeld in Amsterdam, moet binnenkort heen om te kijken bij http://www.danae.info/" target="_blank voor zwemkleding. En bij een surf winkel voor een rashguard. Zin om mee te gaan? :P
Daniel

Bericht door Daniel »

Tuurlijk! Danae is altijd leuk om heen te gaan xD! (K ben er al twee keer geweest)

Laat maar weten wanneer je gaat en dan zeg k wel of ik überhaupt kan of niet ><'
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot