Nou....
-
J1nny
Re: Nou....
En wat doe je met de verkeerde pleisters Vicky?
-
Fay
Why?
Die moesten terug ivm verzekering
Vicky
Die moesten terug ivm verzekering
Vicky
-
Fay
Oh, geen reactie dus vermoed dat het te maken heeft met mogelijke illegale hormoonverstrekking aan derden, waar ik absoluut niet aan wil meewerken
Enfin, er helemaal klaar mee zijn, kent u die uitdruking? ik wel, en hoe
Ik ben er dan ook even helemaal klaar mee, continue bezig zijn met jezelf, je traject, bij alles wat je doet, doodvermoeiend, en besluit ik wederom alles stop te gaan zetten, een camperbus te kopen en gewoon te vertrekken, jawel, het zonnige zuiden in, voor een paar maand, why fucking not
Helpt dat? helpt wat? nou dat ,waartegen zou dat helpen dan, nou euh genderdysfoor zijn of zo, geen id, maar deze beslissing voelt wel lekker, of ik het nu ga uitvoeren of niet
Dus, hoe gaan jullie om met het feit dat je dag en nacht met je gendersysforie bezig moet zijn?
Je kan er alleen omheen als je slaapt of je een stuk in de kraag drinkt of een berg andere middelen erin, enorm aantrekkelijk,en dan nog is het nooit weg,ik droom zelfs over genderdysforie
Dus, zo nu en dan beslissen dat het allemaal maar klinklare onzin is, je je ouwe leven weer gaat oppakken, doen alsof neus bloed, lekker makkelijk, nie voelen en niks hoeven want je leven sucks, ik gun mezelf die vrijheid, lucht ernorm op kan ik vermelden
En doen we straks weer doodleuk wat make up op, staan we weer doodleuk voor de spiegel te bekijken hoe en of we al een beetje passabel staan te zijn en blijven ons verzetten tegen het hele proces want klinklare onzin
Vicky
Enfin, er helemaal klaar mee zijn, kent u die uitdruking? ik wel, en hoe
Ik ben er dan ook even helemaal klaar mee, continue bezig zijn met jezelf, je traject, bij alles wat je doet, doodvermoeiend, en besluit ik wederom alles stop te gaan zetten, een camperbus te kopen en gewoon te vertrekken, jawel, het zonnige zuiden in, voor een paar maand, why fucking not
Helpt dat? helpt wat? nou dat ,waartegen zou dat helpen dan, nou euh genderdysfoor zijn of zo, geen id, maar deze beslissing voelt wel lekker, of ik het nu ga uitvoeren of niet
Dus, hoe gaan jullie om met het feit dat je dag en nacht met je gendersysforie bezig moet zijn?
Je kan er alleen omheen als je slaapt of je een stuk in de kraag drinkt of een berg andere middelen erin, enorm aantrekkelijk,en dan nog is het nooit weg,ik droom zelfs over genderdysforie
Dus, zo nu en dan beslissen dat het allemaal maar klinklare onzin is, je je ouwe leven weer gaat oppakken, doen alsof neus bloed, lekker makkelijk, nie voelen en niks hoeven want je leven sucks, ik gun mezelf die vrijheid, lucht ernorm op kan ik vermelden
En doen we straks weer doodleuk wat make up op, staan we weer doodleuk voor de spiegel te bekijken hoe en of we al een beetje passabel staan te zijn en blijven ons verzetten tegen het hele proces want klinklare onzin
Vicky
-
Anon20180501
Hoi Vicky,
Het enige wat kan helpen (en dan vaak nog niet) is afleiding zoeken.
Mijn ervaring is dat wanneer ik met iets leuks bezig ben dat dat dan mijn gedachtengang volkomen in beslag neemt.
Niet voor de hele dag want daar ontkom ik niet aan. Snachts droom ik nooit over mijn GD maar vanaf dag 1 dat ik omging
ben ik in mijn dromen altijd mezelf, zoals ik er overdag uitzie.
Misschien is dat tripje dus niet eens zo'n slecht idee maar dan niet doen omdat je hoopt dan je gedachten voor langere tijd
af te kunnen leiden want die blijven toch om de zoveel tijd de kop opsteken.
Tot na de dip.
Liefs Daniéla
Het enige wat kan helpen (en dan vaak nog niet) is afleiding zoeken.
Mijn ervaring is dat wanneer ik met iets leuks bezig ben dat dat dan mijn gedachtengang volkomen in beslag neemt.
Niet voor de hele dag want daar ontkom ik niet aan. Snachts droom ik nooit over mijn GD maar vanaf dag 1 dat ik omging
ben ik in mijn dromen altijd mezelf, zoals ik er overdag uitzie.
Misschien is dat tripje dus niet eens zo'n slecht idee maar dan niet doen omdat je hoopt dan je gedachten voor langere tijd
af te kunnen leiden want die blijven toch om de zoveel tijd de kop opsteken.
Tot na de dip.
Liefs Daniéla
-
Anon20190712
Oh het gevoel helemaal klem te zitten door de GD en het helemaal zat te zijn dat ken ik heel goed, afleiding zoeken is voor mij dan inderdaad ook noodzaak, ik schilder en teken veel om een beetje head space te creeren.Vertrekken in een busje naar een zonnige plek hielp in mijn geval ook best voor de afleiding
Ik heb ooit omdat ik er helemaal doorheen zat met een groep mensen in een oude schoolbus door de USA gereden. Afleiding gaf dat genoeg, nouja, het gaf in elk geval even wat lucht, wat ruimte om je gedachten en emoties op orde te krijgen. En soms is die ruimte om even stil te staan en adem te halen, heel moeilijk te creeren voor jezelf. Die GD steekt vanzelf de kop weer op zoals Daniela ook zegt, en hopelijk helpt de afleiding die je jezelf gunt, om die tijden door te komen.
Sterkte!
Sterkte!
-
Fay
Ja, die afleiding, ik heb er maar moeite mee, voorheen bergen afleiding, nou ist echt zoeken , de zoveelste wandeling komt je ook je neus uit, mijn wekelijkse invulling van pakkumbeet een uur of 30/40 is weggevallen
Het tripje is ook behoefte aan ff weg van alles, vakantie is jaaaaaaaren geleden, ik heb er behoefte aan, je neemt jezelf mee maar een andere omgeving kan wonderen doen, gelukkig zit ik vanaf 1 mei ergens een week in Berdorf, dat sowieso, niet echt vakantie want feesten, magoed, daar ben ik zelf bij
Dromen in het gewenste geslacht zit er nie bij,lijkt me mooi, tis meer dromen over wat me dagelijks bezighoudt, uiteraard, hele mix van gevoelens twijfel nadenken besluiten ervoor te gaan en weer willen terugkrabbelen, terwijl ik er inmiddels middenin zit, je zou er knetter van worden
Ik ervaar dit overigens niet echt als een dip, er zit kracht in , nu en dan radicale beslissingen nemen, ook al voer je ze niet radicaal uit, geeft ruimte en lucht
btw, mun coach viel het op dat ik alleen nog meer genderdysforie lijk te zijn, en waar ben ik? daar moest ik enorm over nadenken
Verder komt uit deze situatie ongetwijfelt een verandering, en dat is good
Vicky
Het tripje is ook behoefte aan ff weg van alles, vakantie is jaaaaaaaren geleden, ik heb er behoefte aan, je neemt jezelf mee maar een andere omgeving kan wonderen doen, gelukkig zit ik vanaf 1 mei ergens een week in Berdorf, dat sowieso, niet echt vakantie want feesten, magoed, daar ben ik zelf bij
Dromen in het gewenste geslacht zit er nie bij,lijkt me mooi, tis meer dromen over wat me dagelijks bezighoudt, uiteraard, hele mix van gevoelens twijfel nadenken besluiten ervoor te gaan en weer willen terugkrabbelen, terwijl ik er inmiddels middenin zit, je zou er knetter van worden
Ik ervaar dit overigens niet echt als een dip, er zit kracht in , nu en dan radicale beslissingen nemen, ook al voer je ze niet radicaal uit, geeft ruimte en lucht
btw, mun coach viel het op dat ik alleen nog meer genderdysforie lijk te zijn, en waar ben ik? daar moest ik enorm over nadenken
Verder komt uit deze situatie ongetwijfelt een verandering, en dat is good
Vicky
-
Fay
Soms is even weg van alles net ff genoeg, los van genderdysforie heeft iedereen behoefte aan nu en dan ff weg, niks mis mee,en zie dat niet als vluchten,ik heb jarenlang campers gehad, en kon dan ook gewoon instappen en vertrekken, dat mis ik, dus ben ik ook hard bezig die camper weer te bewerkstelligen, hou wel van stoer en groot dus het wordt weer een dikke mercedes 508 
Vicky
Vicky
-
Anon20180501
De vragen waar ik dagelijks mee rondloop komen bij mij in mijn dromen ook heus wel aan bod maar meestal beland ik in de door mij overdag gewenste situatie waarin ik als mezelf een relatie heb met een vrouw en/of daarmee intiem verkeer.
Geen Dip? Dan haal ik de saus erbij, Fiestasaus.
Geen Dip? Dan haal ik de saus erbij, Fiestasaus.
-
Anon20190712
Oh te gek, een mercedes 508, jij hebt smaak
ik hoop dat je die camper weet te regelen, ik begrijp wel dat je het mist zomaar te kunnen vertrekken - en dat is inderdaad iets heel anders dan vluchten - het geeft nieuwe perspectieven. 
-
Anon20180501
Lijkt me ook te gek om met zo'n ding te reizen, te kunnen staan waar je wil en vertrekken wanneer je wil.
Ik zou alleen niet parkeren of overnachten op een transferium...
Ik zou alleen niet parkeren of overnachten op een transferium...