Ik moet het even kwijt topicje
-
Fay
Re: Ik moet het even kwijt topicje
Nu, personlijk hou ik wel van een beetje creativiteit, schrijf die vraag in het zand ergens en loop al keuvelend daarheen, zoiets (ook gejat hoor, magoed, direct vragen kan altijd nog 
-
Mike
dankje voor de tips,
Ik heb zelf misschien een ideetje, maar weet niet of dat heel goed is. Dat ik haar met briefjes naar een speciale plek stuur en dan daar op haar wachten. mooie kleertjes aan. of is dat heel stom?
Ik heb zelf misschien een ideetje, maar weet niet of dat heel goed is. Dat ik haar met briefjes naar een speciale plek stuur en dan daar op haar wachten. mooie kleertjes aan. of is dat heel stom?
-
Kilian
ik weet niet echt wat meisjes leuk vinden maar ik denk dat dat wel romantisch is.
ik vind het iniedergeval een leuk idee
ik vind het iniedergeval een leuk idee
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Gabriël
@ Anne: Gefeliciteerd! Wat leuk!
@ Mike: Jij kent jezelf en haar het beste, en ik denk dat je gewoon moet doen wat jou leuk lijkt. En als het jou leuk lijkt om haar naar een plek te sturen met briefjes en daar op haar te wachten zou ik zeggen: ga ervoor!
(edit: sorry, was inderdaad de verkeerde naam!
)
@ Mike: Jij kent jezelf en haar het beste, en ik denk dat je gewoon moet doen wat jou leuk lijkt. En als het jou leuk lijkt om haar naar een plek te sturen met briefjes en daar op haar te wachten zou ik zeggen: ga ervoor!
(edit: sorry, was inderdaad de verkeerde naam!
Laatst gewijzigd door Gabriël op 27 mar 2013, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mike
Ik denk dat dat aan mij was Gabriël?
Ja ik ga dat ook gewoon doen, nu alleen hopen dat ze ook echt wil, anders sta ik een beetje voor lul
Ja ik ga dat ook gewoon doen, nu alleen hopen dat ze ook echt wil, anders sta ik een beetje voor lul
-
Gabriël
Ja dat was naar jou. Sorry, ik merk dat ik wat moeier begin te worden en dan ga ik fouten maken.
Maar mocht ze niet willen, probeer het niet te zien dat je voor lul stond. Ik bedoel, jij bent er in ieder geval voor gegaan en je hebt het geprobeerd. Dat is al bewonderenswaardig, want het is best dapper als je aan iemand verkering gaat vragen en zeker als je het ook op een orginele manier wil doen.
Maar mocht ze niet willen, probeer het niet te zien dat je voor lul stond. Ik bedoel, jij bent er in ieder geval voor gegaan en je hebt het geprobeerd. Dat is al bewonderenswaardig, want het is best dapper als je aan iemand verkering gaat vragen en zeker als je het ook op een orginele manier wil doen.
-
Mike
maakt niet uit joh, en thanx, ben wel een beetje zenuwachtig, maar we zeggen nu al de hele tijd tegen elkaar dat we elkaar leuk vinden enzo, dus hopelijk!
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
als je dat stadium al voorbij bent kan je inderdaad wel verder experimenteren zoals je eerder aan gaf, je kan ook bij die gelegenheid haar hand vastpakken bijvoorbeeld, en haar in haar ogen kijken.
Irene
-
Mike
hihi dat is al gebeurd (A)
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar