Waar droom jij van?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Waar droom jij van?

Bericht door Fay »

Roeptu maar :)

Vicky
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Anon20180501 »

Ik heb het al uitgelegd waar ik van droom maar dat is s'nachts. ;)

Mijn dagdroom; Na mijn srs al die zeldzame plaatsen en plekken waar ik ooit plezier heb mogen beleven nog eens bezoeken om er dan wel met volle teugen van te genieten. Ik weet dat de tijd de realiteit verandert maar ik heb nog altijd mijn fijne herinneringen die de tand des tijds niet alleen overleefd hebben maar zo diep geworteld zitten dat alleen al het daar ter plekke zijn me intens zal verheugen en mijn lichaam zal verwarmen van opwinding.

Liefs Daniéla
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Fay »

Dat is meer een verlangen, of droom, ja das hetzelfde, en ook erg invoelbaar en begrijpelijk

Zelf niet zo bij stilgestaan, ik denk meer in, ik ga de wereld verkennen, here i come, maar dan zoals het hoort

Vicky
Gebruikersavatar
Mike
Berichten: 417
Lid geworden op: 14 feb 2013, 02:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Someren, NB

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Mike »

Mijn droom is de wereld rond te gaan. Naar allerlei prachtige plekjes, waar maar weinig mensen komen en waar je moeilijk kan komen.
Zelf merk ik namelijk dat ik op die plaatsen mezelf mag zijn en nergens bang voor hoef te zijn.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Fay »

Mooie, droom, maar er onder zit natuurlijk en zoektocht naar jezelf willen en kunnen zijn, overal ter wereld :)

go for it :)

Vicky
Gebruikersavatar
Mike
Berichten: 417
Lid geworden op: 14 feb 2013, 02:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Someren, NB

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Mike »

Deels, maar ik wil ook gewoon heel graag de mooie plekken in de wereld zien.
Ik ben een keer naar de dolomieten geweest bijvoorbeeld. Daar zat ik ver boven de boomgrens. Maar het leek of iedereen daar veel vriendelijker was. Iedereen groette elkaar en dat vond ik prachtig. We waren met een groep, die elkaar daarvoor nog niet kenden, maar daarboven hielpen we elkaar zo goed. In 10 dagen kregen we zo'n leuke band met elkaar.
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Anon20190712 »

Ik heb een hoop prachtige plekken gezien, en ben overal en nergens geweest, maar het was uit noodzaak om te overleven. Ik droom er van die plekken weer te bezoeken, zonder de angst te voelen die ik er destijds bij voelde.
Gebruikersavatar
Mike
Berichten: 417
Lid geworden op: 14 feb 2013, 02:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Someren, NB

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Mike »

Gewoon doen Lucas! Dan zullen ze vast nog veel mooier zijn!
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Waar droom jij van?

Bericht door mick1984 »

ik droom ervan om gelukkig te worden als man... en daardoor ook nog meer emt sport te doen
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Waar droom jij van?

Bericht door jacqueline »

ik droom van de jackpot. Dan kan ik heel mijn transitie zelf doen en hoef ik niet op de VU te wachten. Bovendien kan ik ook nog FFS doen en alle dingen die nodig zijn om er vrouwelijk uit te zien en niet vergoed worden. En buiten dat.....LEVEN!!!!!!