http://www.facebook.com/groups/273883556080021/
-
Fay
Re: facebook
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
oei, alleen als je aangemeld bent zeker
oei, alleen als je aangemeld bent zeker
-
KarenTS
T-Nederland.nl geeft geen hits op FB
-
Raisa
Ik zie de meerwaarde van deze facebookgroep niet echt in als er al een T-Nederland forum is en al meerdere Nederlandse transgender facebookgroepen.
-
Holden
Misschien dat ze wat buiten dit forum wilden hebben en dan met mensen die ze hier hebben leren kennen ipv weer lid worden van nog een andere forum/groep waar ze niemand kennen. Volgens mij was de aanleiding ook omdat een (groot?) deel van die groep ook elkaar over een paar weken met elkaar hebben afgesproken.
Volgens mij was het alleen hier gemeld voor als iemand anders er ook behoefte aan had lijkt mij. Er is dergelijk wel een meerwaarde van die facebookgroep, anders was die niet gemaakt maar misschien dat die niet voor jou meerwaarde heeft.
Volgens mij was het alleen hier gemeld voor als iemand anders er ook behoefte aan had lijkt mij. Er is dergelijk wel een meerwaarde van die facebookgroep, anders was die niet gemaakt maar misschien dat die niet voor jou meerwaarde heeft.
-
mick1984
ik vind die facebook groep wel leuk
-
TanteJuut
Je hebt al Genderzone, Vrouwenpraat, Mannenpraat, Genderdrama, Genderqueers, Ouders van Transgenders, TNN & vele buitenlandse groepen etc... Je kunt verdwalen in de bestaande feesboekgroepen. Veel succes met de nieuwe groep.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
-
Daniel
We hebben tot nu toe wel plezier als ik het zo lees.
Voor mij (en een paar anderen waar ik dat toevallig van weet) is de pagina vooral om meer transgenders wat beter te leren kennen en elkaar wat vaker/makkelijker te spreken. Maar het is inderdaad niet heel erg nodig
Voor mij (en een paar anderen waar ik dat toevallig van weet) is de pagina vooral om meer transgenders wat beter te leren kennen en elkaar wat vaker/makkelijker te spreken. Maar het is inderdaad niet heel erg nodig
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Nathan90
Weet je wat, ik maak zo wel even een nieuwe FB aan onder m'n gekozen naam. Weliswaar dan nog geen echte/duidelijke foto's en gegevens erop ipv met het vindbaar worden voor bekenden, maar ik was toch al van plan om in de toekomst een nieuwe aan te maken ipv alleen de naam te veranderen op mijn huidige.
Dus Mike, jij krijgt zo een PM.
Dus Mike, jij krijgt zo een PM.
-
Paul
Ik ga me pas aanmelden als ik daadwerkelijk verder ga leven met mijn nieuwe naam, wat wrs in de zomer wordt