en er over praten is toch helemaal niet erg
(FtM) Meeting Utrecht
-
Antonnie
Re: (FtM) Meeting Utrecht
ik merk dat ik het juist leuker vind om kleren te kopen nu ik eindelijk koop wat ik echt leuk vind
-
mick1984
nee pcies
-
Anon20190712
Antonnie schreef:ik merk dat ik het juist leuker vind om kleren te kopen nu ik eindelijk koop wat ik echt leuk vind
echt he, aah, voor het eerst heb ik gewoon zín om te winkelen.
begreep ik voorheen nooit van vrienden, dat het ze leuk leek om te gaan shoppen haha
-
Daniel
@ Antonnie
Waarschijnlijk blijf jij die nacht ervoor toch bij mij slapen (aangezien je mee gaat naar de muziek avond op mijn school
) dus dan pakken we die kleding de volgende ochtend wel aan, whaha!
En kleding kopen is nu idd een stuk leuker (behalve als alles te lang en te groot is xD) Ik kreeg laatst zelfs zin om schoenen te kopen, whuahaha!
Waarschijnlijk blijf jij die nacht ervoor toch bij mij slapen (aangezien je mee gaat naar de muziek avond op mijn school
En kleding kopen is nu idd een stuk leuker (behalve als alles te lang en te groot is xD) Ik kreeg laatst zelfs zin om schoenen te kopen, whuahaha!
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Paul
Ik ga toch nog even een 'onder voorbehoudje' plaatsen hoor. Ik heb een deadline voor 2 opdrachten komende maand, en ik moet even kijken of ik het allemaal op tijd af krijg. Daar heb ik dus de weekenden voor nodig. Ik ga er van uit dat ik er gewoon bij ben hoor, maar wilde maar even gewaarschuwd hebben.
-
Kilian
als ik jongens kleding draag ben ik ijdel, wil mn haar goed hebben en alles moet perfect zijn. kleed ik me als vrouw, wil ik me verstoppen zou ik maar wat aantrekken en geef ik niks om mn haar.
achja toen ik in groep 4 zat waren alle jongens al ijdeler dan de meisjes dus denk dat ijdelheid eigenlijk (stiekem) gewoon een mannen ding is haha
achja toen ik in groep 4 zat waren alle jongens al ijdeler dan de meisjes dus denk dat ijdelheid eigenlijk (stiekem) gewoon een mannen ding is haha
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Nathan90
Oh ja ijdelheid is zeker ook een mannending, alleen is het een soort stiekeme ijdelheid. Vrouwen nemen zelf het spiegeltje mee voor hun make-up, mannen kijken snel even in de ruit om hun haar te checken! 
-
Kilian
haha ja dat herken ik wel, stiekem in autoruiten kijken
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Daniel
Hahahaha, dat herken ik ook wel. Even in de ruit checken of mijn haar nog wel overeind staat xD...
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Antonnie
ben ook best ijdel, vooral om mijn haar
was laatst bij een vriend en die zij ook omdat ik elke keer in de spiegel keek dat ik best wel gay was (wat ik ook ben en schijt aan heb xD)
vroeger vond ik het niet erg wat ik aan had en hoe mijn haar zat enzo maar nu ben ik me er veel meer bewust van en alles moet ook goed en perfect uit zien
was laatst bij een vriend en die zij ook omdat ik elke keer in de spiegel keek dat ik best wel gay was (wat ik ook ben en schijt aan heb xD)
vroeger vond ik het niet erg wat ik aan had en hoe mijn haar zat enzo maar nu ben ik me er veel meer bewust van en alles moet ook goed en perfect uit zien