^ Ik heb deze meneer net even een mailtje gestuurd namens ons allemaal haha
Wat zijn ervaringen hiermee waren enzo. Als ik iets hoor dan laat ik het weten
Ik ga trouwens zelf binnenkort even langs Danae, ik zal mijn ervaring daar ook even delen (:
Handig topic!
Ik heb eigenlijk soieso problemen met zwemmen, omdat ik me ongemakkelijk voel met overgewicht, maar als ik binders of een top zou gebruiken, zou ik zo makkelijk door de mand vallen met die brede heupen. Jammer wel.
Wel handige tips hier, misschien ga ik er nog wel voor, want hou eigenlijk enorm van zwemmen.
ja ik mis het zwemmen ook echt heel erg en was miss van plan om idd ook zo iets te kopen als jij Nathan
zodat ik in de zee wel kan zwemmen
binnen ga ik er niet mee zwemmen
hoor dat het een hete zomer kan worden omdat het nu zo koud is dus dan moet het water lekker warm worden buiten
Daniel schreef:K ben echt mega fan van Jonathan ><'
Haha, ja fijne kerel toch xD
Voor degenen die overigens willen zwemmen met een packer. Nog een tip, die volgens mij ook van Jonathan afkomt . Zorg dat de packer die je gebruikt niet water opneemt zegmaar, zodat die langer nat blijft terwijl jij allang droog bent. Als je dan op het strand of ergens bent en je helemaal droog bent met zo'n natte plek in je broek. Niet om je goed over te voelen denk ik.
Geen idee, was niet zijn ervaring geloof ik maar een vriend van hem. Je zou het gewoon moeten proberen na het wassen van je packer. Na 10min, 20min enzo checken of er vocht vanaf komt.
Ja dat zwemmen vind ik altijd een lastig iets...Ik heb wel al borstoperatie gehad maar ben er totaal nog niet tevreden over
en met tshirt aanzwemmen ziet ook iedereen wel dat er iets niet klopt ofzo...in elk geval dat idee heb ik zelf.
Vind de zwemvesten bij danae eerlijk gezegd echt heel erg duur..voor die paar dagen dat je kunt zwemmen in Nederland.
Ben eigenlijk nog steeds op zoek naar iets waardoor ik wel gwoon kan gaan zwemmen.