Waar droom jij van?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Anthony
Berichten: 204
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:14
Gender: Trans FtM
Locatie: Emmen

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Anthony »

Ik droom ervan om weer een keer (een) echte vriend(in)(en) te hebben. (Zeker na wat er 2 jaar geleden is gebeurd is, dat verhaal ga ik uiteraard niet openbaar zetten) Misschien is het meer een verlangen/wens maar ik weet het verschil niet meer.

Misschien raar/vreemd na al die vrolijke dromen, maar ik moest het gewoon even kwijt.
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
FAtham
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jan 2013, 10:02
Gender: Trans FtM
Locatie: Rotterdam

Re: Waar droom jij van?

Bericht door FAtham »

Paul schreef:Ik droom ervan om zoveel geld te hebben dat ik niet meer voor een baas hoef te werken, maar freelance kunstenaar kan zijn.
Daarbij zou ik dan van dat geld hier ergens een mooi huis kopen en meubileren naar mijn smaak, maar ook een mooi huis te kopen ergens in zuid Duitsland, om me daar terug te trekken in de natuur wanneer het mij uitkomt. Het liefst een huis met uitzicht op de bergen, want als ik ergens van hou zijn het bergen. Heel inspirerend :)
Ik droom hetzelfde mee! Nu ben ik werkeloos maar mijn toekomstige baan zal toch in de grafische wereld zijn waar ik eigenlijk mijn ei niet kwijt kan. Ik ben kunstenaar maar ja, valt geen droog brood in te verdienen. Dan weer heb je maandenlang een vette pot en dan weer maanden helemaal niets.

Verder:
- een baan (druk bezig met solliciteren maar er is altijd wel één of ander excuus).
- een woning die niet in een getto staat, oftewel GEEN sociale huurwoning meer!
- weer een Duitse Dog in huis te kunnen nemen.
- een vriend(in) te hebben. Ben nu al acht jaar alleen en het is helemaal niets voor mij. Echt een droom want ik zie het niet gebeuren, ben ook niet meer op zoek.
- geen geldzorgen meer te hebben.
- compleet passabel te zijn als man(zie geld want dank de overheid voor de verhoogde eigen bijdrage die ik NIET kan betalen en waardoor ik ieder jaar een half jaar nodig heb om te sparen :cry: )

Eigenlijk zal al mijn dromen wel realiseerbaar of heb ik het al eens gehad, het is gewoon dat ik van de ene ellende in de andere ben gerold door het kwijtraken van mijn eigen zaak en een ex die me kaal heeft geplukt en met schulden achter liet. Ik ben wel langzaam aan het opklimmen maar het gaat op een slakkengang. :evil:

Als echte onmogelijke droom wil ik spontaan genezen van alle dingen die ik heb en wil ik onsterfelijk zijn. Daar 8-)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Fay »

Wensen zit hem vooral in het uitspreken wat je wilt, niet wat je niet meer wilt :)

Vicky
velouria
Berichten: 153
Lid geworden op: 19 mar 2013, 13:57
Gender: Trans MtF

Re: Waar droom jij van?

Bericht door velouria »

ik droom ervan dat ik 16 ben en mijn vriend 17....
mijn gevoelsleeftijd is veel jonger dan mijn fysieke leeftijd.. :)
"Alles went, behalve wonen in het lichaam van een vent"
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Jannet V »

Met mijn vriendin uren achter elkaar langs het strand lopen zonder moe te worden.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Engel »

Een tweede leven.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Paul »

@Anthony: kwam jij ook naar een van de voorgestelde meetings? Wie weet ontmoet je wel mensen waar het enorm mee klikt, en dan wordt je droom waar!
Gebruikersavatar
Charissa
Berichten: 170
Lid geworden op: 11 mei 2012, 21:07
Gender: Onzeker

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Charissa »

zijn te veel dingen waar ik van droom /hoop maar een nieuwe droom van mij die ik kan verwezelijke als ik even door spaar

en dat is de Seat Ibiza ST STYLE
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Fay »

Ik droom eigenlijk van rust in mijn hoofd, linksom of rechtsom

Vicky
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Waar droom jij van?

Bericht door Anon20180501 »

Hoewel ik meer op vrouwen dan op mannen val was ik vannacht toch niet zo blij met het bezoekje van een merrie.

Ik droom er wel vaker over dat ik opgenomen word voor de srs maar de opname van afgelopen nacht was er 1 van de (voorlopig nog) 2 die uiteindelijk op een nachtmerrie uitliepen.

Bij de eerste opname kwam ik terecht op een zeer grote ligzaal waar honderden wachtenden op de srs voor me onder chaotische omstandigheden zenuwachtig wachtten tot hun naam werd omgeroepen. Waarom een nachtmerrie? Nou, dezelfde ervaring had ik de jaren dat ik verplicht naar de schooltandarts moest, de beulen! :)

Mijn droom afgelopen nacht was wederom een Déjà Vu van een waargebeurde traumatische ervaring. Wat ze ook probeerde ze kregen me niet onder zeil gespoten. Ik zag het geduld van de narcotiseur met de minuut slinken en werd bang dat de chirurg er niet op zou wachten en gewoon zou beginnen met snijden. In het eggie hebben ze toen voor een alternatieve manier gekozen maar afgelopen nacht niet... ik gaf ze de kans niet want ik ben toen wakker geworden. lekker Puh!... :)