Metalheads aanwezig..?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
JoeySoldier
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 mar 2013, 15:00
Gender: Trans FtM
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door JoeySoldier »

Ja elf was 6 jaar geleden toch echt een stuk beter..Het word steeds drukker en er lopen mensen daar rond die er eigenlijk helemaal niet horen ( ik bedoel iedereen mag er natuurlijk naar toe zo bedoel ik het niet maar ze begrijpen zelf ook niet wat ze er doen haha)
en buiten dat is de sfeer niet meer zoals het toen was. Vind ik erg jammer.
Maar toch ga ik elk jaar weer..dat verkleden blijft een leuk iets.

Ik moet zeggen dat ik niet echt super vaak naar festivals enzo ga...
Mijn ex vriendin vond het allemaal maar zonde van het geld en hield ook totaaal niet van de muziek waar ik naar luister..
anyway dat is nu sinds 5 weken (5,5 jaar samen geweest) over dus wie weet ga ik wel wat meer festivals en fairs bezoeken, omdat ik het zelf super leuk vind =)
Als mijn portomonee daar het ook mee eens is natuurlijk.
JoeySoldier
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 mar 2013, 15:00
Gender: Trans FtM
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door JoeySoldier »

Jack schreef:Metalhead hier :) Maar luister t meeste van t alternatieve gebied.
Ben alleen niet zo van de Sonata Arctica, dus daar ben ik niet bij. Maar waarschijnlijk ga ik wel naar Forta Rock, want ja, Rammstein moet ik toch echt een keer in mn leven live gezien hebben. En er komen nog meer erg goede bands :)
Ja Rammstein mag je niet over slaan he!
Al moet ik zeggen dat er dit jaar echt master bands aanwezig zijn dus voor alleen Rammstein ga ik niet.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door Nathan90 »

JoeySoldier schreef:Ja elf was 6 jaar geleden toch echt een stuk beter..Het word steeds drukker en er lopen mensen daar rond die er eigenlijk helemaal niet horen ( ik bedoel iedereen mag er natuurlijk naar toe zo bedoel ik het niet maar ze begrijpen zelf ook niet wat ze er doen haha)
en buiten dat is de sfeer niet meer zoals het toen was. Vind ik erg jammer.
Maar toch ga ik elk jaar weer..dat verkleden blijft een leuk iets.
Ja precies, en zo heeft ieder z'n vaste ding. Heb de afgelopen jaren een hoop afgewisselt maar 3dagen (5 incl camping) Castlefest is toch wel echt vaste prik. Telt ook als vakantie immers. ;)

We hadden afgelopen jaar zowaar een silent disco aanwezig op de camping, dankzij Lowlands oid (waarom begreep ik niet volledig), dat was echt een geweldige uitvinding! xD
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Het begint erop te lijken dat Castlefest een transgendermeeting gaat worden :-)
Irene
JoeySoldier
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 mar 2013, 15:00
Gender: Trans FtM
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door JoeySoldier »

Nathan90 schreef:
JoeySoldier schreef:Ja elf was 6 jaar geleden toch echt een stuk beter..Het word steeds drukker en er lopen mensen daar rond die er eigenlijk helemaal niet horen ( ik bedoel iedereen mag er natuurlijk naar toe zo bedoel ik het niet maar ze begrijpen zelf ook niet wat ze er doen haha)
en buiten dat is de sfeer niet meer zoals het toen was. Vind ik erg jammer.
Maar toch ga ik elk jaar weer..dat verkleden blijft een leuk iets.
Ja precies, en zo heeft ieder z'n vaste ding. Heb de afgelopen jaren een hoop afgewisselt maar 3dagen (5 incl camping) Castlefest is toch wel echt vaste prik. Telt ook als vakantie immers. ;)

We hadden afgelopen jaar zowaar een silent disco aanwezig op de camping, dankzij Lowlands oid (waarom begreep ik niet volledig), dat was echt een geweldige uitvinding! xD
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit bij Castlefest geweest maar het lijkt me wel echt super gaaf..
Hoe duur is dat eigenlijk? en waar is het precies?
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door Irene_de_Vreede »

http://www.castlefest.com/page/nl/2013/ ... nieuws.php

Het is op het terrein van kasteel keukenhof, hoe duur het is geen idee, want ik ben er als bezoekster nooit geweest, maar via de link heb je alle info denk ik
Irene
JoeySoldier
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 mar 2013, 15:00
Gender: Trans FtM
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door JoeySoldier »

Irene_de_Vreede schreef:http://www.castlefest.com/page/nl/2013/ ... nieuws.php

Het is op het terrein van kasteel keukenhof, hoe duur het is geen idee, want ik ben er als bezoekster nooit geweest, maar via de link heb je alle info denk ik
Ik dank u! :)
Jack
Berichten: 110
Lid geworden op: 26 sep 2012, 21:37
Gender: Trans FtM
Locatie: In de buurt van Zwolle

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door Jack »

JoeySoldier schreef:
Jack schreef:Metalhead hier :) Maar luister t meeste van t alternatieve gebied.
Ben alleen niet zo van de Sonata Arctica, dus daar ben ik niet bij. Maar waarschijnlijk ga ik wel naar Forta Rock, want ja, Rammstein moet ik toch echt een keer in mn leven live gezien hebben. En er komen nog meer erg goede bands :)
Ja Rammstein mag je niet over slaan he!
Al moet ik zeggen dat er dit jaar echt master bands aanwezig zijn dus voor alleen Rammstein ga ik niet.

Ben eigenlijk nog nooit bij Fortarock geweest, maar ze hebben idd wel een erg mooie line-up dit jaar (weet niet hoe het andere jaren is). Naast Rammstein komen idd nog veel bands die ik graag nog wel eens wil zien. Ben de afgelopen 3 jaar naar Graspop geweest in Belgie, maar de bands vallen tegen dit jaar (heb de meeste bands daar al eens gezien en anders al op concerten gezien, dan wordt het toch eens tijd voor wat anders :p.) Fortarock is wel een mooi alternatief.
Nathan90
Berichten: 736
Lid geworden op: 30 jan 2013, 12:06
Gender: Trans FtM

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door Nathan90 »

Hah Irene, wie weet ja.

Eén dag op Castlefest zal net onder de €20 zijn tegenwoordig, gok ik. Passe-partout (drie dagen) net onder de €50 en de donderdagavond opening is een los ticket.
Ik zal tegen die tijd wel een topic opgooien om te kijken wie er allemaal nog gaan. :) We kunnen vast meer mensen overhalen die wel zin hebben in een feestje. ;)
leslie
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 dec 2012, 19:46
Gender: Trans MtF

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door leslie »

idd hou mij ook even op de hoogte van castlefest ben er nog maar 1 keer geweest maar wil zeker wel een keer heen en de metal feesten ben er een beetje vaste klant hihihii
kleine stapjes grootse toekomst
Plaats reactie