Nieuwe chat! Zie dit topic.

uhm hy doet t nog

Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Marina1993 »

Roosmarijn heb pas 3 weken dus mss duurt t wat langer gwn?
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Jeste »

Het spijt me, deze reactie is niet helemaal serieus:
Was het nog maar de tijd van vóór 1965. Toen was er wel een psycholoog te vinden die voor een castratie kon zorgen. Gewoon zeggen dat je op mannen viel of pedo was en dan kwam je wel van die vervelende testosteronfabriek af.

Wel serieus:
Jammer dat de (legale) mogelijkheid er niet is voor transgenders om zich te laten castreren (buiten de volledige SRS dan). Dat is toch beter dan die Androcur blijven gebruiken en waarschijnlijk werkt het beter.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Eva »

Oh, die legale mogelijkheid is er nog steeds, Jeste. Helaas niet meer in Nederland, maar kort over de grens lukt dat nog wel, zij het met enige moeite.
Je kunt ook gewoon wachten tot je ouder wordt. Mijn libido was al nooit heel geweldig, maar is de afgelopen jaren naar een bijna absoluut nulpunt gedaald.
Wacht niet zo lang als ik. Ik heb er redelijk vrede mee, maar heb wel een halve eeuw gemist.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Jeste »

Inderdaad, dat is waar. Ik ken zelfs iemand die dat gedaan heeft. Dat was alleen niet helemaal volgens de officiële legale weg.
Gelukkig is bij mij het libido best wel laag, maar soms is het wel nadrukkelijk aanwezig. Dat is natuurlijk heel erg vervelend.
Ik hoop ten eerste maar dat de Androcur goed werkt en dat in combinatie met een gezonde manier van leven de bijwerkingen mee vallen (en daar neem ik weer een slok bier...).
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Hedwich »

Wil je wel geloven dat ik al die vreselijke berichten in Trouw altijd gretig lees? :oops: Ik heb een tijdje deze site bezocht. Ik vind het fascinerend en word er tegelijkertijd onpasselijk van. :|
Gebruikersavatar
Hexley
Berichten: 134
Lid geworden op: 02 apr 2012, 11:17
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: uhm hy doet t nog

Bericht door Hexley »

EvaVanA schreef:Helaas niet meer in Nederland, maar kort over de grens lukt dat nog wel, zij het met enige moeite.
Als je het verder van huis zoekt, een ander continent dan valt dat ook wel mee. Bij sommigen staat het gewoon tussen BA en FFS dingen op de lijst.
Ach, kun je het mooi met iets anders combineren toch,...?
Afbeelding