Nieuwe chat! Zie dit topic.

Metalheads aanwezig..?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
JoeySoldier
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 mar 2013, 15:00
Gender: Trans FtM
Locatie: Gorinchem

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door JoeySoldier »

leslie schreef:idd hou mij ook even op de hoogte van castlefest ben er nog maar 1 keer geweest maar wil zeker wel een keer heen en de metal feesten ben er een beetje vaste klant hihihii
oke nice! Fortarock ook aanwezig?
Gebruikersavatar
Mike
Berichten: 417
Lid geworden op: 14 feb 2013, 02:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Someren, NB

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door Mike »

Ik noem mezelf zeker geen metalhead, maar ik vind punk en rock muziek zeker wel leuk om naar te luisteren. Naar concerten of festivals zou ik niet zo snel gaan. Een deel van mijn vrienden gaan wel vaak naar dat soort evenementen.
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door TheGirl »

Metal is awesome!
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door Gabriël »

Ik zit wel in de alternatieve hoek qua muzieksmaak, maar metal is dan niet mijn ding. Het enige wat het dichst in de beurt zit en wat ik wel leuk vind is Rammstein.
Ben zelf meer van de gothic en post-punk. Joy Division, Bauhaus, Specimen, Alien Sex Fiend... En vind een aantal cybergothic/industrial/ebm dingetjes ook wel leuk.
Rockmuziek uit de jaren 80 vind ik ook leuk. Ben sowieso groot van van jaren 80 muziek, van de 80's goth, tot rock en synthpop. :D

CastleFest ben ik trouwens dit jaar ook van plan heen te gaan. Ben er in het verleden een keer of 3 a 4 geweest, toen een paar jaartjes niet, maar ben van plan dit jaar wel weer te gaan voor 1 dagje. Leuk als er meer mensen naar CastleFest gaan!
Gebruikersavatar
JoeySoldier
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 mar 2013, 15:00
Gender: Trans FtM
Locatie: Gorinchem

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door JoeySoldier »

Oke tof! Vind goth opzich ook wel om aan te horen hoor. Ik kan veel muziek waarderen op alternatief gebied =)

Ja ik zou ook wel graag naar Castlefest willen gaan maar zou zo gauw niet weten met wie..vrienden van mij krijg ik denk ik niet mee haha!
Het is wel leuk als ik met iemand ga die het ook tof vind natuurlijk anders is het wel erg zonde.
Gebruikersavatar
SandraK
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 mar 2013, 14:27
Gender: Vrouw

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door SandraK »

Ik vind The Godmachine echt helemaal geweldig. Band bestaat niet meer helaas.
Ik kom trouwens ook elk jaar op Castlefest. Kamperen, lol maken en genieten.
Je kunt mijn avonturen volgen op: http://katja01.wordpress.com/" target="_blank
Gebruikersavatar
Anthony
Berichten: 204
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:14
Gender: Trans FtM
Locatie: Emmen

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door Anthony »

TheGirl schreef:Metal is awesome!
+1
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
Gebruikersavatar
leslie
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 dec 2012, 19:46
Gender: Trans MtF

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door leslie »

natuurlijk ben ik op fortarock aanwezig helaas bijna geen nieuwe bands voor mij daar maar ja mag de pret niet drukken
kleine stapjes grootse toekomst
alexx
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 mar 2013, 10:01
Gender: Trans FtM

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door alexx »

Ik luister vele genres muziek graag, afhankelijk van artiest. Maar meestal luister ik naar screamo, hardrock, punk, metal,.... Eind deze maand ga ik naar een optreden van black veil brides, en later ga ik naar graspop. Ik luister graag naar against me!, 30 seconds to mars, garbage, skunk anansie, rise against, 3 doors down, evanescence, bullet for my valentine, acdc, three days grace, linkin park, sum41, green day, ........................... Veel te veel om op te noemen
Gebruikersavatar
JoeySoldier
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 mar 2013, 15:00
Gender: Trans FtM
Locatie: Gorinchem

Re: Metalheads aanwezig..?

Bericht door JoeySoldier »

alexx schreef:Ik luister vele genres muziek graag, afhankelijk van artiest. Maar meestal luister ik naar screamo, hardrock, punk, metal,.... Eind deze maand ga ik naar een optreden van black veil brides, en later ga ik naar graspop. Ik luister graag naar against me!, 30 seconds to mars, garbage, skunk anansie, rise against, 3 doors down, evanescence, bullet for my valentine, acdc, three days grace, linkin park, sum41, green day, ........................... Veel te veel om op te noemen
Oke beetje van alles wat dus!