"oh ja, jij mag aan de hormonen."

Holden

Re: "oh ja, jij mag aan de hormonen."

Bericht door Holden »

Ik heb vanochtend maar de huisarts gebeld om een afspraak te maken. Ben nog steeds niet ongesteld maar dan is die nu ongeveer 2 weken laat, heb geen zin meer om te wachten... Op dinsdag 12.20u is het dan uiteindelijk zo ver! Wel een 1.5 week later dan geplant, maar dat maakt niet uit :). Kan al niet wachten! Ik had gehoopt dat het misschien nog vandaag mogelijk zou zijn maar had dat niet verwacht. Dinsdag is dus de eerst volgende mogelijkheid - die had ik meteen met beide handen vast gegrepen. Fijne pasen iedereen :)
mick1984

Bericht door mick1984 »

jij ook fijne pasen
Paul

Bericht door Paul »

Spannend Holden! Ik kijk uit naar je ervaringsverhalen :)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Zal je natuurlijk zien inderdaad, laatste keer dat je ongesteld moet worden laat het lekker op zich wachten. Maar gaaf man. :)
Jake

Bericht door Jake »

Gefeliciteerd! :D

Van levensbelang is die ongesteldheid vast niet, want bij het UMCG hebben ze die regel überhaupt niet :P

Ik vind de injectie zelf helemaal niet zo pijnlijk, da's gewoon hetzelfde als met bloedprikken en andere injecties. Het is de spierpijn van de dag erna die het pijnlijk kan maken.
Holden

Bericht door Holden »

Ongesteldheid is toch gekomen... Typisch :P. Gelukkig is morgen de laatste dag ervan en krijg ik over ongeveer 14 uurtjes m'n eerste dosis T :D.

@Jake - Denk ook niet dat het van levensbelang was dat ik de ongesteldheid eerst moest krijgen - vind dat ze bij de VU soms wat raar doen.. Maar goed, ongeveer 1.5 week na de oorspronkelijke datum is het nu bijna zo ver.

Denk ook wel dat die prik mee zal vallen, vind naalden alleen niet zo heel erg fijn. Zal er maar snel aan moeten wennen denk ik. En spierpijn is niets nieuws - sportschool is daar bijna wekelijks verantwoordelijk voor.
Holden

Bericht door Holden »

Het viel inderdaad heel erg mee. Ik voelde de naald wel eerst door de huid gaan maar dat was het, ging er helemaal in maar dat had ik niet gewist als ik het zelf niet zag. Voelt nu (40 minuten later) wel wat gevoelig aan en ik ga dan zo ook een warme douche nemen (heb gehoord dat dat wel kan helpen tegen de spierpijn morgen). Volgende keer gaat m'n vriendin mee zodat zij leert hoe ze 'm moet zetten. De keer daarop gebeurt het dus meteen thuis :-). Ik ben helemaal blij en kan niet wachten tot ik het ook daadwerkelijk in m'n lichaam voel.
Damien7002

Bericht door Damien7002 »

Gefeliciteerd met je eerste dosis T! :)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Hou ons op de hoogte Holden! ;)
mick1984

Bericht door mick1984 »

gefelciteerd