packer

Make-up, kleding, en zo voort
Mike

packer

Bericht door Mike »

Sinds vandaag heb ik een packer en ik ben er echt heel blij mee. Zelf dacht ik altijd dat een penis hebben niets speciaals was en daar sta ik nog steeds achter, maar het voelt erg goed met. Al is het natuurlijk nep. Ik heb de hele dag een smile op mijn gezicht gehad.
En nu snap ik waarom jongens zo vaak aan dat ding sjouwen, doe het zelf ook XD maar dat zal wel eerste beetje wennen zijn. Mijn conclusie, ik kan man zijn zonder een penis, echt of nep, maar het voelt goed om met een packer te lopen.
velouria

Re: packer

Bericht door velouria »

Mike schreef:Sinds vandaag heb ik een packer en ik ben er echt heel blij mee. Zelf dacht ik altijd dat een penis hebben niets speciaals was en daar sta ik nog steeds achter, maar het voelt erg goed met. Al is het natuurlijk nep. Ik heb de hele dag een smile op mijn gezicht gehad.
En nu snap ik waarom jongens zo vaak aan dat ding sjouwen, doe het zelf ook XD maar dat zal wel eerste beetje wennen zijn. Mijn conclusie, ik kan man zijn zonder een penis, echt of nep, maar het voelt goed om met een packer te lopen.
hihi leuk voor je xxxxx
"Alles went, behalve wonen in het lichaam van een vent"
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Hah, ik snap je punt volledig Mike! :)

Heb je de Mr Limpy?
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

hai Mike,

LoL. Ik zal vandaag opletten of ik een man zie die aan zijn leuter zit te friemelen, dan weet ik meteen dat jij het bent. :P
Martijn

Bericht door Martijn »

Mr limpy is een briljante uitvinden. Dacht eerst zelf ook, ach kan wel zonder en het idee om zo'n ding in je broek te doen vond ik nogal raar. Maar heb er nu ook een maand of 2 zo'n ding en ik kan niet meer zonder. Je wordt er zelfverzekerder van. Helaas zorgt het er bij mij ook wel voor dat ik zodra de technieken beter zijn toch echt wel een echte wil. Eerst hoefde dat niet zo van mij.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Holden

Bericht door Holden »

Ik heb ook de mr limpy maar nooit gebruikt omdat ik 'm liever niet los in m'n boxer wil. Hebben jullie een soort harnas voor gemaakt of gebruiken jullie 'm wel los?

Op dit moment gebruik ik de 3 in 1 STP Pee-cock, die kan ik gewoon elke dag gebruiken met een comfortabele harnas zonder dat ik 'm de hele dag moet verplaatsen/verschuiven.
Mike

Bericht door Mike »

Nathan90 schreef:Hah, ik snap je punt volledig Mike! :)

Heb je de Mr Limpy?
Ja die heb ik idd ;)
Mike

Bericht door Mike »

Daniéla schreef:hai Mike,

LoL. Ik zal vandaag opletten of ik een man zie die aan zijn leuter zit te friemelen, dan weet ik meteen dat jij het bent. :P
hahaha, dat heb je me niet zien doen volgens mij en toch herkende je me meteen :P
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

@Holden, ik had mijn Limpy ook nooit los in de boxer (de eerste (paar) keer wel, maar toen was het sowieso maar raar haha). Sowieso omdat ik bang ben m'n packer kwijt te raken als hij los zit en ook omdat hij inderdaad niet goed op z'n plek bleef. Oh en vanwege het materiaal was het ook halverwege de dag niet meer comfortabel als ik hem direct op m'n huid droeg. Heb toen uiteindelijk mijn eigen harnas gemaakt welke ik toendertijd gebruikte en ik heb er later ook een paar voor m'n vriend gemaakt want die draagt zijn packer nu bijna dagelijks.

Harnas is gemaakt van een (goedkope) boxer en wat elastiek. Resultaat is vergelijkbaar met de Comfort Jock van Peecock.
Als iemand foto's en een how-to wil moet die maar roepen, ik heb nog ergens wat foto's staan.

Zelf draag ik ook de Peecock, helaas nog wel het oude model, ben aan het sparen voor de Gen2. En draag hem inderdaad ook in het 'oude' harnas van Peecock zelf.
Martijn

Bericht door Martijn »

Ik knip gewoon in mijn boxer. Zijn toch hele goedkope. Je hebt voor zeg maar wat ruimte zitten, en maak daar even een opening met een schaar. Ligt mr limpy prima in.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan