Volgens jou ja...hahaha, dat heb je me niet zien doen volgens mij en toch herkende je me meteen![]()
packer
-
Anon20180501
Re: packer
-
boytomlife
voor het 'vastleggen' van de Limpy gebruikte ik ook elastiek van een oude boxer en een gat erin knippen. Ik draag twee lagen ondergoed (eerst vrouwelijk, dan mannenboxer) wegens hygiene, dus ik heb geen last van dat de limpy plakte. Met sporten ofzo vond ik het wel gevaarlijker, dus had twee veters en daarvan een harnasje gemaakt. Op mn blog heb ik er wat over geschreven en ook linkjes naar youtube geloof ik. Kijk maar 
Overigens: packen voelt goed, zelfverzekerder. Maar tegelijkertijd gaf het me een rotgevoel dat het nep was. Dus ik ben ermee gestopt omdat ik het gewoon niet nodig wil hebben
Overigens: packen voelt goed, zelfverzekerder. Maar tegelijkertijd gaf het me een rotgevoel dat het nep was. Dus ik ben ermee gestopt omdat ik het gewoon niet nodig wil hebben
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
Holden
Die harnas ziet er heel erg handig uit. Ik ga er zelf ff een versie van maken dan. Thanks voor die linkNathan90 schreef:Harnas is gemaakt van een (goedkope) boxer en wat elastiek. Resultaat is vergelijkbaar met de Comfort Jock van Peecock.
-
boytomlife
En vandaag kon ik het niet meer uithouden. Limpy is back in the game. Tvoelt klote, alsof ik toch niet goed genoeg was zonder ofzo. En dat wil ik NIET. Ik wil gewoon goed zijn zoals ik ben. Maar het voelt zo natuurlijk aan met..
Over operaties ben ik heel simpel: zolang die techniek zo waardeloos is, hoeft het van mij allemaal niet. Je hebt het ding toch niet nodig. En het zal toch nooit op een echte lijken, dus laat maar lekker varen. Gewoon zonder, en voor je eigen gevoel dan maar een packer, ofzoiets...
Over operaties ben ik heel simpel: zolang die techniek zo waardeloos is, hoeft het van mij allemaal niet. Je hebt het ding toch niet nodig. En het zal toch nooit op een echte lijken, dus laat maar lekker varen. Gewoon zonder, en voor je eigen gevoel dan maar een packer, ofzoiets...
-
JoeySoldier
Ik zat al een tijdje te denken over mr. Limpy maar zat idd ook te denken hoe maak ik dat in godsnaam vast..
Zonder zown fucking duren onderbroek te hoeven kopen.
Ik vraag me ook af ofdat het niet vreselijk irritant zit, omdat er eigenlijk nooit iets gezeten heeft..
Zonder zown fucking duren onderbroek te hoeven kopen.
Ik vraag me ook af ofdat het niet vreselijk irritant zit, omdat er eigenlijk nooit iets gezeten heeft..
-
Daniel
Ik heb er sinds een paar maanden ook een, en het is echt heerlijk. Voel me veel zelfverzekerder en mijn broeken ploppen nu niet naar binnen, maar ze zitten gewoon goed.
Ik heb ook twee lagen ondergoed aan en als harnas heb ik een rand van een boxer geknipt en die (heel amateuristisch) om een stoffen ringetje heen genaaid, en daar doe ik dan de penis door. Maar meestal (als ik niet sport of werk) draag ik hem los in mijn boxer en dan blijft ie prima zitten (zelfs met een strakke boxer in een te grote maat, hahaha!)
Ik heb ook twee lagen ondergoed aan en als harnas heb ik een rand van een boxer geknipt en die (heel amateuristisch) om een stoffen ringetje heen genaaid, en daar doe ik dan de penis door. Maar meestal (als ik niet sport of werk) draag ik hem los in mijn boxer en dan blijft ie prima zitten (zelfs met een strakke boxer in een te grote maat, hahaha!)
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
boytomlife
Kijk nog een cleane jongen, Daniel! Ik draag dus ook twee lagen ondergoed
En boxerrand, gatje erin en dan de schacht erdoorheen wurmen. Zit prima! Voor sporten gebruik ik dus twee veters als harnasje, zie mn blog voor omschrijving en linkjes naar youtubefilmpjes 
Ik vind dat naar binnen ploppen juist wel mooier eik, omdat het dan niet lijkt of je met je kruis loopt te showen
Maar goed. Kben weer gewoon veilig met Limpy in de broek eventjes. En het voelt fijn
Ik vind dat naar binnen ploppen juist wel mooier eik, omdat het dan niet lijkt of je met je kruis loopt te showen
-
FAtham
Holden schreef:Ik heb ook de mr limpy maar nooit gebruikt omdat ik 'm liever niet los in m'n boxer wil. Hebben jullie een soort harnas voor gemaakt of gebruiken jullie 'm wel los?
Gewoon los, maar ik heb stevige boxers die hem meer dan goed op zijn plaats houden. Ook heb ik een hekel aan harnas of zoiets omdat het dan voor mij te "nep" voelt of het in mijn hoofd zit dat ik met een nepding loop. Mr.Limpy voelt geweldig op mijn huid, is net echt qua gevoel.
-
Holden
Zou je die foto's mss online kunnen zetten? Ben van plan om die harnas te maken dus zou wel fijn zijn om wat andere foto's te zien behalve die van peecockNathan90 schreef:Harnas is gemaakt van een (goedkope) boxer en wat elastiek. Resultaat is vergelijkbaar met de Comfort Jock van Peecock.
Als iemand foto's en een how-to wil moet die maar roepen, ik heb nog ergens wat foto's staan.
-
Nathan90
Als je de Peecock ook daadwerkelijk gebruikt om te plassen zal je het harnas not verder aan moeten passen. De Comfort Jock is immers gemaakt voor de Gen2, het harnas wat ik heb gemaakt is eigenlijk puur voor het packen, dus sorry als je dacht dat het meer was. 
Nogmaals dus, deze wordt gebruikt in combi met de Limpy. Al zou het voor een ander ook prima zijn.
Voorkant. Gewoon een goedkope (Zeeman!) boxer. Buiten die naden aan de voorkant uitknippen. Gewoon de naad volgen, die stopt vanzelf halverwege en dan langs de elastiekband uitknippen ook.

Dan gaan we echt creatief doen. Elastiek band, zorg dat het niet te dun is want dan lubbert het te snel uit. Eerst op de hoekjes vastnaaien van de zojuist uitgeknipte 'flap'. Vervolgens het geheel even 'aanpassen' de elastieken tussen de benen en dan links en rechts naar de zijkant trekken. Even voelen waar ze moeten zitten en hoe strak en daar vastnaaien.

Als laatste weer aantrekken, positie kiezen, klein rondje aan de voorkant voor de schacht en dan een sleuf aan de binnenkant waar de gehele packer doorheen past.
Maar Holden, als je hem wil aanpassen om de Peecock ook als STP te gebruiken.. Kan nog lastig worden aangezien de ballen immers overlopen in het 'funnel' gedeelte. In tegenstelling tot bij de Gen2 (waar de Jock voor gemaakt is) hier hangen de ballen halverwege het harnas en steekt alleen het funnel gedeelte aan de achterkant uit..
Ps. Ligt het aan mij of is dit allemaal heel verwarrend..? xD
Nogmaals dus, deze wordt gebruikt in combi met de Limpy. Al zou het voor een ander ook prima zijn.
Voorkant. Gewoon een goedkope (Zeeman!) boxer. Buiten die naden aan de voorkant uitknippen. Gewoon de naad volgen, die stopt vanzelf halverwege en dan langs de elastiekband uitknippen ook.

Dan gaan we echt creatief doen. Elastiek band, zorg dat het niet te dun is want dan lubbert het te snel uit. Eerst op de hoekjes vastnaaien van de zojuist uitgeknipte 'flap'. Vervolgens het geheel even 'aanpassen' de elastieken tussen de benen en dan links en rechts naar de zijkant trekken. Even voelen waar ze moeten zitten en hoe strak en daar vastnaaien.

Als laatste weer aantrekken, positie kiezen, klein rondje aan de voorkant voor de schacht en dan een sleuf aan de binnenkant waar de gehele packer doorheen past.
Maar Holden, als je hem wil aanpassen om de Peecock ook als STP te gebruiken.. Kan nog lastig worden aangezien de ballen immers overlopen in het 'funnel' gedeelte. In tegenstelling tot bij de Gen2 (waar de Jock voor gemaakt is) hier hangen de ballen halverwege het harnas en steekt alleen het funnel gedeelte aan de achterkant uit..
Ps. Ligt het aan mij of is dit allemaal heel verwarrend..? xD