de chat

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
KarenTS

de chat

Bericht door KarenTS »

Hai ,allemaal

ook maar eens n 'draadje' aanmaken.En dit lijkt me toch wel de juiste categorie om dat onder te brengen.
Maar goed,waarom ik dit begin is om dat ik mij wel eens afvraag waarom er toch zo weinig mensen,die op het forum doorgaans toch heel actief zijn, op het chat kanaal van deze site komen?
Ikzelf kom al lang op de chat,zelfs al n hele tijd voordat ik ook wat actiever op het forum ben geworden.Met de loop van de tijd zijn er alleen maar minder mensen op de chat verschenen.Hier en daar was daar de reden voor wel duidelijk, ruzies en zo.Maar das dan toch geen reden waarom er niet ook steeds mensen zouden bijkomen.
Is het de directheid van chatten,dat veel mensen tegenstaat? Of weet men wel dat er ook een chat is?
Zelf vind ik die directheid juist leuk, lekker kletsen of discussieren,linkjes delen,maar dan allemaal wat sneller /makkelijker dan via het forum.
Los van dat ik er dus wel benieuwd naar ben hoe dat allemaal zit,zou ik iedereen toch ook willen oproepen om eens gezellig n kijkje te komen nemen op de chat!

Groetjes, Karen
Raisa

Re: de chat

Bericht door Raisa »

Ik denk dat het een zelfversterkend effect is: Minder mensen komen op de chat, waardoor de chat minder aantrekkelijker wordt voor mensen waardoor er nog minder mensen komen. Daarom zit ik vaker op andere, drukbezochte transgender chatkanalen.
KarenTS

Bericht door KarenTS »

een overzichtje van de beschikbare chats is misschien wel zo handig/leuk
Fay

Bericht door Fay »

Nog geen moment in me opgekomen te gaan chatten

Vicky
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik kom er weleens, maar meestal pas laat op de avond als ik toch niks meer te doen heb, vind een forum veel gemakkelijker en relaxter dan een chat, omdat je kan antwoorden wanneer het je uitkomt. Chatten is toch meestal iets indringender.
Irene
Engel

Bericht door Engel »

Vind het ook wel jammer dat het niet zo druk is. Kom er af en toe maar vaak is er gewoon niemand. Toevallig heb ik 3 van de 4 genoemde hierboven wel eens "gezien"
Engel
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

Ik was vroeger praktisch altijd ingelogd op de chat. Ik ben daarmee gestopt omdat ik een aantal mensen daar dusdanig negatief vond dat ik het ook de moeite niet meer vond.

Ik kom af en toe nog wel eens langs enzo.
Ted

Bericht door Ted »

Wist niet eens dat er een chat aan dit forum is gekoppeld. Inmiddels is er ook een besloten facevoekgroep aangemaakt. Werkt ook heel open en direct!
Aris

Bericht door Aris »

denk er zelden aan, heb er wel eens op gezeten maar gebeurde niet veel , inderdaad jammer.
ik ben zelf wel heel intensief bezig met en op FB, voor mijn vele andere interesses en bezigheden, dus daar automatisch ook op de chat.
voor die gene die mij willen toevoegen , ik vind het prima.
kan me gewoon vinden onder eigen naam, aris van eck
al mijn vrienden en familie weten hoe/ wat ik ben dus vind het wel best, en heb zelf zo iets van hoe meer zielen hoe meer vreugd.
je zal aan mijn FB zien dat ik geen gemiddelde doorsnee grijze muis ben LOL, voor zo ver dat nog niet bekend was :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik herinner me nog een post van Hexley op het forum waarin een statistisch overzicht van de meest aanwezige personen, de drukste uren... enz. op de chat. In dat staatje voerde ik de lijst aan van de personen die er de meeste woorden had neergeplempd. Je kan ook zeggen dat ik de meeste woorden nodig had om duidelijk te maken wat ik wilde zeggen. :)

De laatste tijd kom ik nog maar zelden op de chat en wel om een paar redenen;
- Het eindeloos herhaalt discussiëren over dezelfde onderwerpen (serieuze en banale) waar ik zelf mede schuldig aan was.
- Het fenomeen dat aangedragen mogelijke oplossingen voor dezelfde jarenlang aanhoudende problematiek niet gehoord worden of in de wind geslagen maar de volgende dag wel weer de kop opsteken als waren ze nieuw en niet al honderden keren besproken.
- En inderdaad de uit de hand lopende discussies door jaloezie, verkeerde interpretaties en soms duidelijk door alcoholmisbruik.

En toch heb ik er ook ontzettend veel lol beleefd en zeer nuttige info opgedaan, soms via geposte linkjes die vaak ook verwezen naar mooie muziek(-clips)
Overall blijf ik de chat een aanrader vinden, zeker als meer mensen zich zouden mengen in de vaak interessante discussies en/of zich wat van hun minder serieuze kant laten zien.

Liefs Daniéla