Rare vraag, waar verkopen ze zo'n meter om je confectie maat te meten?
Catalogussen en sites zetten wel doodleuk meet daar en/of daar voor je maat en dan z'n mooie tabel.
Meter
-
Madeleine
Re: Meter
Je zou het eens kunnen proberen bij de Zeeman of Hema, die hebben als het goed is wel iets in de naald en garenhoek.
Andere low-tech oplossingen: gebruik een stuk niet rekbaar touw en leg die langs een duimstok/uitgerolde rolmaat, of scoor een papieren rolmaat bij de bouwmarkt
Andere low-tech oplossingen: gebruik een stuk niet rekbaar touw en leg die langs een duimstok/uitgerolde rolmaat, of scoor een papieren rolmaat bij de bouwmarkt
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..
-
Gabriël
Re: Meter
Naaimachinezaken, fourniturenzaken, die hebben dat soort meetlinten altijd wel.
Hema, Action, Zeeman zijn winkels die ook een klein hoekje met handwerk-spul hebben en die zijn vaak wat goedkoper, maar hun meetlinten zijn even goed.
En dan kan je ook naar je lokale markt gaan, die heeft vaak ook wel zo'n fourniturenkraampje.
Hema, Action, Zeeman zijn winkels die ook een klein hoekje met handwerk-spul hebben en die zijn vaak wat goedkoper, maar hun meetlinten zijn even goed.
En dan kan je ook naar je lokale markt gaan, die heeft vaak ook wel zo'n fourniturenkraampje.