Hedwich schreef: Alleen had ik er meer jeuk aan toen mijn huid veranderd is door de start met hormoongebruik (MtF dus). Af en toe heb ik nu wat meer jeuk dan vroeger en is de huid wat opgezet waar 'ie zwart is.
Ik heb ook een zwarte tribal op mijn boven arm,keer in Amsterdam laten zetten in een gekke bui maar ik merk ook geen verschil in grootte of dat het er anders uit ziet.Ik heb wel net als Hedwich er meer jeuk aan en mijn tattoo word ook dik zo nu en dan.Op moment van schrijven voel ik niet of ik een tattoo heb als ik er met mijn vingers er over heen ga,maar(bij wijze van) over een uur kan die zomaar opgezet zijn en kan ik elke lijn voelen.
Zodra ik klaar ben met HRT/SRS dan gaat die er wel af d.m.v. een andere tattoo er over heen en wil ik iets wat meer vrouwelijker is.
Ik heb jaren geleden een tattoo laten zetten helemaal boven aan mijn arm. In die tijd had ik nog anorexia en was ik ongeveer 18 kilo lichter. Heb niets gemerkt aan rek of wat dan ook daar. Hij is inmiddels oud en begint wat uit te lopen dus hij kan wel weer eens bij gewerkt worden maar niet omdat ik gegroeid ben.
Sinds donderdag in t bezit van n tatoeage...gezet op mijn rechterenkel, klein en subtiel genoeg om onder n sok te verdwijnen...ook op plek die niet snel nog zal groeien of krimpen
Amber schreef:Sinds donderdag in t bezit van n tatoeage...gezet op mijn rechterenkel, klein en subtiel genoeg om onder n sok te verdwijnen...ook op plek die niet snel nog zal groeien of krimpen
zelf zit ik ook aan een tattoo te denken alleen jah kan nog niet echt een mooi plaatje vinden ik weet wel wat ik ongeveer wil maar ben kieskeurig in wat ik precies wil en daar kan ik niks moois van vinden
Ik heb zelf anderhalf jaar in een tattoo shop gewerkt en zit al ruim 10 jaar in dat wereldje dus weet er erg veel van af.
Tattoo's rekken niet zomaar op dit gebeurt het meest op plaatsen waar de huid snel groeit zoals armen of benen (door trainen) buik (zwangerschap).
Als je hem dus op je schouder wil neem ik aan op je schouderblad daar rekt je huid niet snel uit dus kan het eigenlijk geen kwaad.
Ik heb besloten dat hij toch op mijn kuit komt, omdat ik hem anders nooit zie (altijd binders, en als ik die ooit niet meer hoeft te dragen ben ik ook niet vaak zonder shirt te vinden denk ik) en mijn kuiten kan ik bedekken met een lange broek.
Verder ben ik toch niet zo'n sporter, dus rekken zal die niet zo heel erg, en anders moet ik het gewoon rustig aan doen met trainen
Hier ook even een plaatje van wat ik wil (duurde natuurlijk weer 1000 uur voordat ik het plaatje goed had):
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot