Hai Arike,Het gaat erom hoe anderen (cis genders) ons in de media neerzetten...
Over Jensen was ik mijn ei al kwijt.
Liefs Daniéla
Hai Arike,Het gaat erom hoe anderen (cis genders) ons in de media neerzetten...
Ja, wat wil je nou eigenlijk?? rauw of gekookt??Daniéla schreef:Laat die toch lekker gaar koken, ik lust hem wel rauw
Als kolder gelijk staat aan gekte worden ze waarschijnlijk (hoop ik toch) ook wel als zodanig gediagnosticeerd. Zonder politiebegeleiding...Velouria schreef:
...als die
eenmaal de kolder in de kop hebben krijg je dat er niet meer uit...(ookal maken ze de grootste vergissing in hun leven).
Ja dat zou je hopen maar dat is lang niet altijd zo dus. Helaas.Daniéla schreef:Als kolder gelijk staat aan gekte worden ze waarschijnlijk (hoop ik toch) ook wel als zodanig gediagnosticeerd. Zonder politiebegeleiding...Velouria schreef:
...als die
eenmaal de kolder in de kop hebben krijg je dat er niet meer uit...(ookal maken ze de grootste vergissing in hun leven).
Daniéla schreef:Uitgekookt, Arike...
Ik denk dat heel veel van hoe de mensen in jouw omgeving tegen je aankijken aan jezelf ligt. Vicky schreef ook al zoiets. Als mensen eenheidsworst willen (zien) zijn ze je aandacht en energie niet waard, wanneer je ze dat wel gund maak je het jezelf inderdaad moeilijker dan nodig.Ik wil ongestoord mezelf kunnen zijn zonder ongewenst geassocieerd te worden met transen die een totaal andere beleving en leven hebben als ik. Waarom zou ik voor hen in de bres moeten springen? Ze maken mij het leven eerder moeilijker dan makkelijker hoor.
Dat gaat allemaal prima totdat transseksualiteit ter sprake komt.... als ik het er niet over heb, heb ik ook geen probleem. Zodra ik erover begin heeft iemand wel een of andere docu gezien of iets anders gehoord waar ik me totaal niet in herken en toch onvrijwillig mee geassocieerd word.Daniéla schreef:Sorry... Arike. Ik voel me min of meer verplicht nog ff door te gaan.![]()
Deze van velouria had ik namelijk over het hoofd gezien...
Ik denk dat heel veel van hoe de mensen in jouw omgeving tegen je aankijken aan jezelf ligt. Vicky schreef ook al zoiets. Als mensen eenheidsworst willen (zien) zijn ze je aandacht en energie niet waard, wanneer je ze dat wel gund maak je het jezelf inderdaad moeilijker dan nodig.Ik wil ongestoord mezelf kunnen zijn zonder ongewenst geassocieerd te worden met transen die een totaal andere beleving en leven hebben als ik. Waarom zou ik voor hen in de bres moeten springen? Ze maken mij het leven eerder moeilijker dan makkelijker hoor.