(FtM) Meeting Utrecht

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
mick1984

Re: (FtM) Meeting Utrecht

Bericht door mick1984 »

o idd met 2 of 3 man wat doen kan ook gezellig zijn.. ik ben altijd voor
Jack

Bericht door Jack »

Bijna is het dan zo ver. Ik hoop op wat minder regenachtig weer dan nu, maar heb veel zin in zaterdag. (stiekem ben ik ook een beetje zenuwachtig, haha)

Wat mij betreft lijkt me nog een keer wat afspreken wel leuk, of dat nou met een grote of kleine groep is maakt mij in ieder geval niet uit.
Martijn

Bericht door Martijn »

@Jake Vond het ook leuk. Hoogtepunt was wel dat we werden aangesproken met jongens in Amsterdam :D
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ben nog een beetje in twijfel over morgen.

Van de ene kant zal het vast allemaal heel leuk en gezellig worden morgen. Maar van de andere kant zou ik het heel fijn vinden om gewoon nog een dagje thuis te zitten..

Probleem ook is dat ik me echt niet comfortabel voel om de deur uit te gaan en me onder veel mensen te begeven. (niet zozeer jullie als groep maar de mensen in de stad) En hoewel ik al een jaar of twee de herenwc gebruik in het openbaar zit ik er toch altijd weer over in de knoop en te stressen dat ik in een stad ergens naar de wc moet..

Daarbij ben ik zondag ook twee keer 2,5 uur aan het reizen en daartussendoor 2-3 uur op een verjaardag aanwezig.

En dan komt nog het probleem dat ik zo langzaam door m'n geld heen raak.. =/

Ach.. weer typisch iets voor mij om me er zo last-minute druk om te maken. Ik heb in ieder geval een paar 06 nummers dus ik kan het morgen nog laten weten. ;)
Anon20190712

Bericht door Anon20190712 »

kan het heel goed begrijpen nathan! ik zit eigenlijk een beetje met dezelfde problemen, maar heb besloten toch te gaan, omdat ik de zondag rust kan houden. ik zou ook gaan twijfelen of ik wel zou gaan had dat niet het geval geweest. lijkt me super als je er wel bij kunt zijn, maar er zal vast nog wel een andere keer afgesproken worden. en dat kan ook op een rustigere plek. (keertje ergens gaan wandelen, of bij iemand thuis op visite ofzo)
Mike

Bericht door Mike »

Nathan, kijk maar rustig waar jij je goed bij voelt. Het zou gezellig zijn als je erbij bent, maar ik kan het goed begrijpen als je niet zou komen.
Wie weet tot morgen en anders zien we elkaar misschien wel een andere keer ;)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ja.. het enige probleem met een volgende meet zou dan zijn dat ik twijfel om te gaan 'bang' om buiten de boot te vallen omdat anderen elkaar al eerder hebben gezien of iets.

Ik zie wel ;)
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Allen die er morgen bij zullen zijn wens ik een bijzonder fijne dag. :)

Het weer zal meewerken. Tenminste, als ik de voorspellingen mag geloven. :?

Liefs Daniéla
FAtham

Bericht door FAtham »

Voor iedereen die nerveus is; geen zorgen! Zijn we allemaal.
Zeker ook ik want ik val altijd overal zo buiten de groep, ik heb gewoon de instelling dat als het awkward word ik gewoon zelf door Utrecht heen ga, zijn genoeg leuke winkels voor mij daar. Erg dat ik daar al rekening mee hou maar goed, jullie zien het morgen wel. Ik ben nogal een type. :twisted:
Anthony

Bericht door Anthony »

Nerveus nee, bang wel. Dit al de eerste keer in 2 jaar tijd zijn dat ik weer onder de mensen zal zijn :S. Ik ben gewoon bang dat ik niks zal zeggen en gewoon de hele dag de kat uit de boom kijk, zeker met zo'n grote groep waar ik snel de draad kwijtraak. We zien wel ik ga het gewoon proberen mocht het niet lukken dan kan ik gewoon weer naar huis gaan.

(ik zit mezelf gewoon in de weg. -_- )
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….