(FtM) Meeting Utrecht
-
Anthony
Re: (FtM) Meeting Utrecht
Zo is hij inderdaad niet te missen (mits ik omhoog kijk). Dat gaat wel goed komen. Bedankt 
Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
-
Jack
@ Nathan, ik twijfelde eigenlijk ook wel. Zat stiekem al smoesjes te verzinnen om niet te gaan, haha. Best wel erg, eigenlijk. Maar heb besloten om toch te gaan, want ik ga er van uit dat iedereen wel een beetje nerveus is (en zo te lezen klopt dat wel aardig). En dat van naar de wc gaan... ja, daar maak ik me ook wel beetje zorgen om, omdat ik normaal gesproken nog naar het vrouwen toilet ga. Maar je moet natuurlijk gewoon doen wat je het beste lijkt, thuis blijven of wel gaan. gewoon lekker rustig aan doen en maak je maar niet te druk als je besluit toch te gaan. 
@ Jake, leuk dat je er bij bent. En het zou wel grappig zijn als die mensen er dan staan, haha.
Ik zal denk ik ook niet veel zeggen. Ben meestal behoorlijk stil en kijk altijd in het begin de kat uit de boom. Ook als ik met vrienden ben, krijg ik vaak: "Zeg eens wat!" te horen, dus dat zal met jullie ook wel zijn :p. Vind t ook wel beetje eng om nieuwe mensen te ontmoeten, maar heb er tegelijkertijd wel zin in. Ook wel fijn om te weten dat ik dan in ieder geval niet de enige ben die wat zenuwachtig is.
@ Jake, leuk dat je er bij bent. En het zou wel grappig zijn als die mensen er dan staan, haha.
Ik zal denk ik ook niet veel zeggen. Ben meestal behoorlijk stil en kijk altijd in het begin de kat uit de boom. Ook als ik met vrienden ben, krijg ik vaak: "Zeg eens wat!" te horen, dus dat zal met jullie ook wel zijn :p. Vind t ook wel beetje eng om nieuwe mensen te ontmoeten, maar heb er tegelijkertijd wel zin in. Ook wel fijn om te weten dat ik dan in ieder geval niet de enige ben die wat zenuwachtig is.
-
Nathan90
Ted begon erover dat hij maar een paar uurtjes komt, dat vond ik wel een goed idee. Dus heb het er met m'n vriend over gehad, wij komen dus wel, maar dus voor een paar uurtjes maar. 
Kunnen we toch even de sfeer proeven en mensen ontmoeten, en dan kunnen we toch 'savonds nog lekker rustig weekend hebben.
En dat is het blauwe bord inderdaad. Sinds een jaar helaas niet meer het échte grote blauwe bord, met de klapbordjes die dan zo ratelden als er nieuwe gegevens op kwamen..
Kunnen we toch even de sfeer proeven en mensen ontmoeten, en dan kunnen we toch 'savonds nog lekker rustig weekend hebben.
En dat is het blauwe bord inderdaad. Sinds een jaar helaas niet meer het échte grote blauwe bord, met de klapbordjes die dan zo ratelden als er nieuwe gegevens op kwamen..
-
mick1984
ik vind het toch ook wel ebetje spannend hoor.. maar gelukkig ben ik niet de enige.. ik heb er ook veel zin in.. zo naar bed..
-
Jake
Spannend vind ik het nog niet echt, maar dat komt denk ik nog wel. Het is toch altijd een raar moment als je mensen ontmoet die je enkel van een forum kent, helemaal als het zo'n grote groep is. Ik sla meestal volledig dicht als er veel mensen om me heen staan dus dat wordt leuk 
Hm... het begint nu toch een beetje te kriebelen xD
Hm... het begint nu toch een beetje te kriebelen xD
-
velouria
Heel veel plezier jongens...
Beetje jaloers ben ik wel. Ik ben dan wel een M2F ik voel me eigenlijk een F2M.
Beetje jaloers ben ik wel. Ik ben dan wel een M2F ik voel me eigenlijk een F2M.
"Alles went, behalve wonen in het lichaam van een vent"
-
Paul
@Velouria: uiteraard ben je ook welkom hoor
No problem.
En ik kom vandaag ook, maar ik wordt wrs om 3 uur opgepikt om alsnog naar een werkbespreking te gaan (blech). Ik hoef niet verplicht, maar ergens is het wel handig als ik daar mijn gezicht laat zien. Ik kijk wel even hoe het loopt vandaag.
Anyway: spannend. Ben benieuwd jullie te ontmoeten!
En ik kom vandaag ook, maar ik wordt wrs om 3 uur opgepikt om alsnog naar een werkbespreking te gaan (blech). Ik hoef niet verplicht, maar ergens is het wel handig als ik daar mijn gezicht laat zien. Ik kijk wel even hoe het loopt vandaag.
Anyway: spannend. Ben benieuwd jullie te ontmoeten!
-
Nathan90
Eens kijken, 12 uur op Utrecht.. Zo m'n bed maar eens uit dan 
-
Jake
Ik ben echt een complete ramp met namen btw. Waarschijnlijk weet ik je naam dus niet, maar da's niets persoonlijks 
Maar goed, ik ga maar 'ns opweg. Hopelijk werkt de NS een beetje mee
Maar goed, ik ga maar 'ns opweg. Hopelijk werkt de NS een beetje mee
-
Kilian
heb ik ff geluk dat utrecht n half uurtje vanaf tiel is 
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat