Ik moet het even kwijt topicje

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Daniel
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2012, 00:34
Gender: Man
Locatie: Amsterdam

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Daniel »

Ik moet even kwijt dat ik bloed nerveus ben om het aan mijn assistent manager, teamleiders en collega's te vertellen, maar ik ben trots dat ik de manager al heb gehad =D
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Gebruikersavatar
Mike
Berichten: 417
Lid geworden op: 14 feb 2013, 02:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Someren, NB

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Mike »

Succes Daniel! Komt goed met jou!
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Venka »

Daniel schreef:Ik moet even kwijt dat ik bloed nerveus ben om het aan mijn assistent manager, teamleiders en collega's te vertellen, maar ik ben trots dat ik de manager al heb gehad =D
Troost je,ik scheet 7 kleuren stront :oops: :cry: maar het viel achteraf best mee,veel succes en het gaat je lukken.
Gebruikersavatar
Daniel
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2012, 00:34
Gender: Man
Locatie: Amsterdam

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Daniel »

Ik besluit altijd drie minuten van tevoren dat ik het aan mensen ga vertellen, maar ik stond wel echt te trillen op mijn poten, m'n stem brak ook de hele tijd.
Over drie weken heb ik een gesprek met ALLE teamleiders en ik weet niet of ik kan slapen de nacht, nee, week van tevoren... Ik ben eigenlijk nu al zo nerveus dat ik niet kan slapen, haha.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
FAtham
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jan 2013, 10:02
Gender: Trans FtM
Locatie: Rotterdam

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door FAtham »

Komt goed Daniel! Ik vind het al heel wat dat je die stap genomen hebt. Ik vertel het gewoon niemand en zit lekker stevig in de kast. De excuses die ik wel eens moet maken zijn te stom voor woorden maar goed. Ik ben de echte angsthaas omdat ik gewoon te veel negativiteit heb meegemaakt om het trans zijn heen.

@ Mike; bro-hug. Denk dat we dit allemaal wel eens hebben.
Gebruikersavatar
Jack
Berichten: 110
Lid geworden op: 26 sep 2012, 21:37
Gender: Trans FtM
Locatie: In de buurt van Zwolle

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Jack »

Het (veel te) lange wachten is dan eindelijk écht begonnen voor me. Vandaag bij het Vumc geweest voor de intake en ik kreeg meteen te horen dat ik op de wachtlijst sta :)
Ben er blij mee, krijg bijna last van mn kaken van het glimlachen. Ookal duurt het allemaal nog zo lang..
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Anon20190712 »

Geweldig, Jack! :D Nu hopen dat die wachtlijst snel korter wordt!

Ik heb maandag een afspraak met de chirurg over de mastectomie die ik moet ivm een verhoogde kans op borstkanker,
en ik heb al te horen gekregen dat ik een platte 'heren borstkas' mag! :D Van het VU hoop ik snel te horen of ze kunnen samenwerken als het gaat om de hormonen die ik krijgen zal na de verwijdering van m'n eierstokken.
Gebruikersavatar
mick1984
Berichten: 416
Lid geworden op: 03 aug 2012, 19:41
Gender: Trans FtM

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door mick1984 »

tof dat je herekn borstkas mag en dat vu gaat samen werken
Gebruikersavatar
Anthony
Berichten: 204
Lid geworden op: 28 sep 2012, 16:14
Gender: Trans FtM
Locatie: Emmen

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Anthony »

Het best wel een klap in je gezicht is als je door wild vreemde als vent word gezien, en er meneer tegen je word gezegd. En dan vandaag word je gebeld door officiële instanties (tot 2 keer toe) Spreek ik met mevrouw ..... Nou weet ik wel zij kunnen er niks aan doen. Maar je word er even weer fijn aan herinnert. :|
Afbeelding

Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Ik moet het even kwijt topicje

Bericht door Raisa »

Vandaag weer een uurtje liggen kermen op de bank van de dermatoloog. Nog 38 keer elektrisch epileren en dan ben ik 'misschien' van mijn baardgroei af.
Haat aan blonde haren, als het zo in mijn gezicht voelt dan weet ik niet hoe ik elektrische naalden in mijn genitalien kan overleven.