(FtM) Meeting Utrecht
-
Martijn
Re: (FtM) Meeting Utrecht
14 mei heb ik ook nog niets staan. Jeetje lijkt wel alsof ik nooit iets te doen heb.
En zal alvast een geldpotje aanmaken voor alle gezellig uitstapjes.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
tot ik ga staan
-
Jake
-
mick1984
dinsdag werk ik altijd... ik ben wonesdags vrij.. 1 x in de 2 weken vrijdag en 1 x in de wekewn maandag.. en elk weekend
-
Jake
Op een vrijdag kan ik meestal ook, maar deze rondleiding is alleen op dinsdag.Kijkje in de Tweede Kamer
Altijd al eens willen zien waar de Tweede Kamer vergadert? Elke dinsdag organiseert Bezoekers & Informatie van de Tweede Kamer van 13.00 tot 14.00 uur een rondleiding door het hart van de democratie. Aansluitend kunt u op de publieke tribune plaatsnemen en een gedeelte van het vragenuurtje meemaken..
Tijdens de rondleiding brengt u een bezoek aan de plenaire zaal, de Statenpassage, de Handelingenkamer - de vroegere bibliotheek - en de oude vergaderzaal, waar de Tweede Kamer tot 1992 vergaderde. U krijgt onder meer uitleg over de functie van deze zalen en over de zaalindeling van de plenaire zaal. (http://www.tweedekamer.nl/contact/bezoek_ons/" target="_blank)
We zouden wel een andere rondleiding kunnen doen (bijv: http://www.prodemos.nl/Bezoek-Den-Haag/ ... -bezoekers" target="_blank) maar die rondleiding is minder uitgebreid. Je gaat alleen langs de Ridderzaal, Eerste kamer en Tweede kamer. Je kunt volgens mij ook niet op de publieke tribune plaatsnemen.
Persoonlijk ben ik vooral benieuwd naar de tweede kamer, dus dan zou die 2e wel kunnen, maar waarvoor wil jij precies heen Martijn?
-
mick1984
ah gelukkig worden nog zat meetings of gezellige afspraken onderling gepland.. ook op facebook staan der er een paar..ik kan toch niet alles volgen..moet keuzes maken he
-
Martijn
Wil er gewoon heen voor de leuk. Ben er al twee keer eerder geweest. Maar blijf het een fascinerende plek vinden. Dus hoeft niet perse op zo'n tribune plaats te nemen.Jake schreef:Op een vrijdag kan ik meestal ook, maar deze rondleiding is alleen op dinsdag.Kijkje in de Tweede Kamer
Altijd al eens willen zien waar de Tweede Kamer vergadert? Elke dinsdag organiseert Bezoekers & Informatie van de Tweede Kamer van 13.00 tot 14.00 uur een rondleiding door het hart van de democratie. Aansluitend kunt u op de publieke tribune plaatsnemen en een gedeelte van het vragenuurtje meemaken..
Tijdens de rondleiding brengt u een bezoek aan de plenaire zaal, de Statenpassage, de Handelingenkamer - de vroegere bibliotheek - en de oude vergaderzaal, waar de Tweede Kamer tot 1992 vergaderde. U krijgt onder meer uitleg over de functie van deze zalen en over de zaalindeling van de plenaire zaal. (http://www.tweedekamer.nl/contact/bezoek_ons/" target="_blank)
We zouden wel een andere rondleiding kunnen doen (bijv: http://www.prodemos.nl/Bezoek-Den-Haag/ ... -bezoekers" target="_blank) maar die rondleiding is minder uitgebreid. Je gaat alleen langs de Ridderzaal, Eerste kamer en Tweede kamer. Je kunt volgens mij ook niet op de publieke tribune plaatsnemen.
Persoonlijk ben ik vooral benieuwd naar de tweede kamer, dus dan zou die 2e wel kunnen, maar waarvoor wil jij precies heen Martijn?
tot ik ga staan
tot ik ga staan
-
Martijn
Trouwens die op Dinsdag is gewoon gratis. Zie dat die ene site wel geld vraagt
(maar zag dat de prijzen wel meevallen)
tot ik ga staan
tot ik ga staan
-
Jake
Ja prijzen vallen enorm mee (7.50 als ik het goed heb). Als 't jou ook niet uitmaakt gaan we toch gewoon op een vrijdag?
-
Martijn
Ja vind het prima. Wordt denk ik dan wel ergens in juni, want mijn geldpotje voor mei is wat krapjes 
tot ik ga staan
tot ik ga staan
-
Anon20190712
same here, ergens op een vrijdag komt mij goed uit, maar dan wel in juni ivm met mijn gebrek aan geld xD