Doe je aan sport?
-
bram
Re: Doe je aan sport?
Ik ben wel een fanatiek sporter, altijd wel geweest.Al weer een aantal jaren heel fanatiek aan het motorcrossen, helaas vorig jaar mijn knie kapot gereden ( ach ja risico van het vak he :p). Nu na een jaar te hebben gerevalideerd, van het weekend voor het eerst weer gereden. Heeerlijk 
-
YS62
Jazeker op de racefiets.
Genieten van de omgeving en het downloaden van de geest van alle beslommeringen die je zoal wekelijks meemaakt.
Jammer genoeg veel te weinig tijd om mijn 'footmark' op het asfalt achter te laten.
Genieten van de omgeving en het downloaden van de geest van alle beslommeringen die je zoal wekelijks meemaakt.
Jammer genoeg veel te weinig tijd om mijn 'footmark' op het asfalt achter te laten.
-
Fay
jaa die racefiets, fietste ik me vorig jaar een ongeluk, dit jaar ben ik al blij als ik ene wandeling van 1 uur kan afronden zonder bekaf op de bank te ploffen, ben benieuwd wat het fietsseizoen gaat worden want ik doe het graag maar door de hrt mis ik toch echt eea aan energie
Vicky
Vicky
-
Martijn
Vroeger aan gymnastiek gedaan(scheen erg goed te zijn en mocht turnen, maar dat wilde ik niet, weet nog steeds niet waarom ik niet wilde, maar goed) Daarna tennis, ook wedstrijden gespeeld en toen korfbal. Ik moest een keuze maken tussen deze drie en het werd toen korfbal. Dat tot mijn 14e gedaan en sindsdien niet meer echt gesport. Wel tussendoor nog geprobeerd om weer te starten met korfbal, maar dat was geen succes. Ik sta nu ingeschreven bij een tennisvereniging en heb vanaf volgende week les, wil dan vanaf de winter meedoen aan de wintercompetitie.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
-
alexx
Jiu jitsu, fietsen, af en toe lopen en soms gebruik ik de gewichten van mijn broer. Liefst met screamo, punk, metal,... Loeihard in oren galmend.
-
stefan/lotte
- Gast
ik heb al een hele lijst aan sporten gehad vroeger zwemmen en judo daarna nog een tijdje gekart en van hele korte duur paard gereden en nu doe ik regelmatig hardlopen inclusief paar hardloopwedstrijden
-
Casper
Ik doe tegenwoordig aan Free Gymnastics, dit is een soort turnen maar dan op een soort freerun manier, bevalt met goed 
Hiervoor heb ik een hele waslijst aan andere sporten gedaan zoals echt turnen, volleybal, trampoline springen, bedenk het maar
Hiervoor heb ik een hele waslijst aan andere sporten gedaan zoals echt turnen, volleybal, trampoline springen, bedenk het maar
“Hell, you’re the only man I’ve ever met that I would stand in front of a judge and say I’m gay for.”
― Kaje Harper, Breaking Cover
― Kaje Harper, Breaking Cover
-
Amber-B
Ja...ik fiets wel eens n stukje...straks maar eens naar t VUmc fietsen...55km heen, 55 km terug. 
Some girls have a penis...some boys don't.
-
Jasper
ik ga beginnen met fitness, hoog tijd dat ik buiten mijn werk om ook actief bezig ben.
wat de moeite waard is is de moeite waard
-
Arike
ik hoorde vanmorgen een spotje op de radio voor de "Nationale sportweek"... dus ik maar eens op de website kijken... in het kader van: laat ik toch eens gezond gaan doen
... aanbod viel toch wel erg tegen... wat ik wilde doen was in ieder geval niet in de buurt...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"