Gister heb mn tweede spuit gehad. Deze keer was die wel een stuk pijnlijker en voelde ik de naald duidelijk in gaan. Er spoot ook wat bloed uit toen de huisarts de naald weer weghaalde, dus vraag me af hoeveel van de testo ook verdween.
Vandaag heb ik er niet echt last van dus dat scheelt. Mss dat de naal die ik mee kreeg toch wat te dik was (0,8mm).
Voor de rest is er niet echt iets veranderd. M'n stemming was zaterdag/zondag wel wat minder - zal wel te maken met lagere T niveau in m'n lichaam ofzo.
"oh ja, jij mag aan de hormonen."
-
Holden
-
Jake
Re: "oh ja, jij mag aan de hormonen."
Spoot het er letterlijk uit? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt... o.o Hij trekt die zuiger toch wel terug?
-
Holden
Ik zag het zelf niet - m'n vriendin wel en die zei dat het eruit spoot. Weet niet wat de huisarts deed, volgens mij heeft ze eerlijk gezegt ook niet veel ervaring met intramusculaire spuiten geven.
Ik zag toen ook wel wat grote bloeddruppels op de grond liggen met de olie-achtige substantie in 't midden. Zou me niks verbazen of nu de helft ofzo eruit kwam.
Ik heb 1 testo ampulle teveel gekregen dus mss dat ik de helft daarvan op vrijdag zelf in zet, maar ik ga eerst ff aankijken of ik het dan nodig heb.
Ik zag toen ook wel wat grote bloeddruppels op de grond liggen met de olie-achtige substantie in 't midden. Zou me niks verbazen of nu de helft ofzo eruit kwam.
Ik heb 1 testo ampulle teveel gekregen dus mss dat ik de helft daarvan op vrijdag zelf in zet, maar ik ga eerst ff aankijken of ik het dan nodig heb.
-
Jake
Dat klinkt behoorlijk amateuristisch. Mag je het evt. ook zelf doen? Dat zou ik liever doen dan naar die huisarts.
-
Holden
Volgende keer ben ik van plan om het zelf te doen (zal waarschijnlijk geen probleem zijn). De keer daarop komt m'n vriendin weer mee om dan de spuit te zetten. Daarna zal ik (of mijn vriendin) het gewoon thuis doen. Maar ik ben zeker niet blij met hoe het op maandag ging.
-
Jake
Ik zou dan niet veel vertrouwen meet hebben in de huisarts, maar als jij of je vriendin het voortaan doet dan zal 't wel goedkomen. Er staan genoeg instructiefilmpjes op YouTube, dus als je dat gewoon volgt dan lukt het wel.
Het is wel balen dat het tijdens je 2e keer is gebeurd, dan kijk je er juist naaruit en wil je geen druppel verspillen xD Als er echt veel is verspilt en je wilt wat bij injecteren dan moet je echt niet teveel doen, want anders wordt het omgezet naar oestrogeen
Heb even zitten googlen omdat ik wel benieuwd ben wat en of er iets verkeerd is gegaan, maar 't schijnt dat het wel vaker voorkomt. Er is waarschijnlijk gewoon een kleine ader geraakt, wat niet ernstig is.
Het is wel balen dat het tijdens je 2e keer is gebeurd, dan kijk je er juist naaruit en wil je geen druppel verspillen xD Als er echt veel is verspilt en je wilt wat bij injecteren dan moet je echt niet teveel doen, want anders wordt het omgezet naar oestrogeen
Heb even zitten googlen omdat ik wel benieuwd ben wat en of er iets verkeerd is gegaan, maar 't schijnt dat het wel vaker voorkomt. Er is waarschijnlijk gewoon een kleine ader geraakt, wat niet ernstig is.
-
Holden
Ze zei ook dat ze mss een klein adertje had geraakt wat wel voor kan komen. Maar toch wel hel erg balen dat er dan zoveel van de testo eruit kwam. Ben van plan om echt niet meer dan 0.5ml erin te doen - wil juist niet het averechtse effect maar wel het volledige van de testo die ik nu dus niet binnen heb. Zal wel goed komen denk ik - heb heeeeel veel van die video's bestudeerd dus zou 't denk in m'n slaap kunnen doen :p.
Bedankt voor de antwoorden Jake, heb er veel aan gehad
.
Bedankt voor de antwoorden Jake, heb er veel aan gehad
-
Holden
Gister was het precies een maand geleden sinds ik met T begon. Vooral in de eerste week of 2 merkte ik veel in m'n stemming dat er wat anders was. Heb dat nu minder. M'n stem is ook al wat lager maar nog niet gesettled, dat komt wel over een paar maanden ofzo. Heb ook gemerkt dat m'n polsen wat breder zijn geworden, ik kan m'n horloge niet meer om omdat ie wat knelt en niet lekker aanvoelt. Ik ga 'm vandaag wat laten vergroten zodat ik 'm nog steeds kan gebruiken. Ik heb ook gemerkt dat tijdens het trainen m'n spieren veel sneller strak en hard worden (wat ik natuurlijk heel er fijn vind). M'n gezichtshuid begint ook al wat ruwer te worden en heb ook meerdere pukkels gekregen door de vettere huid. Voor de rest kan ik op dit moment niets anders bedenken dat anders is
.
-
mick1984
cool dat je ons op de hoogte houd
-
Paul
Hey Holden,
interessant om te lezen dat het zo snel al effect heeft.
Hou ons op de hoogte, okay!
interessant om te lezen dat het zo snel al effect heeft.
Hou ons op de hoogte, okay!