Binder in de aanbieding

Nieuwsberichten
boytomlife

Binder in de aanbieding

Bericht door boytomlife »

Hoi jongens/mannen,

Via internet kocht ik een binder in China. Leuke prijs, wel wat langere leeftijd, maar hij kwam eindelijk binnen. Hij zat wat strak, kreeg er striemen onder mn oksels van. Heb dus een maatje groter besteld, maar helaas is ook die nog steeds wat strak. Sjongejonge.

Die eerste binder wil ik wel verkopen. Ik had van behamaat 75B en deze binder is me dus echt wel te klein. Dus het is voor een smalle kleine jongen wel geschikt! Ik heb hem 2x een avond aangehad, daarna heb ik hem uitgewassen, en verder is ie nooit gebruikt. HIj ligt maar te liggen. Hij is grijs, je ziet hem niet onder een shirt (doorschijnen), lage hals en lage rug. Dus ideaal! Enige nadeel: hij sluit met een behasluiting aan de ZIJKANT (ja heel weird), en het zijn welgeteld 8 (!!!!) haakjes, je kunt het op 3 verschillende maten zetten, net als een gewone beha. Zelfs ik kreeg hem (met moeite) over mn hoofd toen ie vastzat, dus indien je wat kleiner bent, zal dit je echt wel passen. Last van die sluiting heb je dan ook niet.

Ik heb er zelf iets van 12 euro incl verzendkosten voor betaald, misschien iets minder nog. Maar zoals ik al zei: zo goed als nieuw gezien het welgeteld een paar uurtjes aan mn lijf heeft gezeten. Indien iemand interesse heeft, stuur me maar een berichtje. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt :)
Tyler

Re: Binder in de aanbieding

Bericht door Tyler »

Helaas, die gaat me niet passen. Bedankt voor het aanbod.
boytomlife

Geen probleem. Ja ik zeg het er expres bij voor kleine/smalle jongens, want ik heb nu dus gewoon al 2x een verkeerde maat gekozen. Maar als ik iemand er blij mee kan maken, absoluut!
Tyler

Bericht door Tyler »

Het blijft een lastig iets om een goede te vinden. Iedereen is weer anders. De verdeling is ook anders bij mensen. Dat je omvang een bepaalde grootte heeft zegt niet echt altijd even veel over wat dat precies is. Als je een brede borstkas hebt maar vrij plat bent is dat heel anders dan wanneer je een smalle borstkas hebt en veel hebt omweg te drukken. Blij als ik daar straks vanaf ben.
boytomlife

Klopt. Ik ben zelf niet breed, maar ik ben wel een stuk breder dan voorheen bij mn schouders. Borstpartij stelt niet veel voor, maar genoeg om me aan de hobbeltjes te ergeren ;)
EdwinJulian

Bericht door EdwinJulian »

Heb je die binder nog? Ik heb cupmaat 75A, en draag shirts maat S (dames). Gaat dat passen denk je?
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(
boytomlife

Ik heb je een PM gestuurd ;)