Fantasy

Make-up, kleding, en zo voort
Aris

Fantasy

Bericht door Aris »

Dit weekend weer naar de EFF geweest ( Elf Fantasy Fair ) kasteel Haarzuilens, 2 dagen victoriaanse stijl gedragen, moeje voeten van de hoge hakken :P maar het was het weer waar, ben ontzettend vaak op de foto gezet en gecomplimenteerd met de kleding, meerderheid had geen idee van hoe of wat, pas in een gesprekken kwam het soms naar voren ....ehhh ben je dan een man ???????? LOL
Afbeelding
Afbeelding
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Raisa

Re: Fantasy

Bericht door Raisa »

Leuke foto's. Marissa en ik zijn ook op EFF geweest en hebben super genoten van de mede, live muziek en alle prachtige kostuums. We zijn ook best veel genders tegengekomen (maar niet alle).
ehhh ben je dan een man ????????
Tja, als je het herentoilet induikt... :P
YS62

Bericht door YS62 »

Ik wist van dit soort zaken niets van tot ik meen 2 a 3 jaar geleden met de racefiets bij Haarzuilens opeens bussen vol met FF mensen tegen kwam. Heel mooi zeker vanuit mijn ogen als post op tg gezien. Wat ik mooi en tegelijkertijd zo betreurenswaardig vind is dat daar van alles en nog wat loopt van jong tot oud, dik en dun etc etc. Maar ook bv onderneemsters bv als elf en dat die mensen dat ook niet kunnen vertellen op de locale ondernemerskring om maar eens wat te noemen.

Hoezeer wij als land ook de naam hebben tolerant te zijn heb ik daar iedere keer als ik dit soort zaken zie daar toch mijn bedenkingen bij, maar mooi en indrukwekkend vond ik het wel.
Kenta92

Bericht door Kenta92 »

wow hele mooie jurken! ziet er heel mooi uit :D
jammer dat ik niet kon komen..
"Are you not your own master? You should walk the path you desire. No one else should be able to stop you."
Ted

Bericht door Ted »

Ziet er supergaaf uit!!!
:D
velouria

Bericht door velouria »

Leuk! Daar moet ik echt nog eens een keer heen!
"Alles went, behalve wonen in het lichaam van een vent"
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ziet er goed uit Aris!

Ik ben zelf al jaren en jaren niet meer op de Elf geweest (bespaar m'n centjes voor de andere evenementen ;)) maar als ik zulke foto's zie moet ik volgend jaar misschien toch maar weer eens gaan. ;)
Engel

Bericht door Engel »

Super mooie foto's Aris.
Engel
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Aris

Bericht door Aris »

thanx allemaal staan heel veel fotos op mijn FB voor de ge intresseerden .
inderdaad best veel genders dat heb ik ook gezien.
en YS62, wat jij zegt is zeker waar oh wat zijn we tolerant, maar op je wrk vertellen dat je een weekendje verkleed gaat rondlopen dat gaat toch niet, ken heel veel van die verhalen.
maar vervolgens gaan ze wel als een malloot carnaval vieren die gen die dit niet normaal vinden.
en in mijn ogen is carnaval hier gewoon een dom zuipfeest waar ik absoluut niets mee heb :(

maar we hebben genoten dat is zeker, voor de insiders we gaan ook naar castlefest en arcen :) dus misschien iets afspreken ? soort meet en greet of zo ?

o ja en toilet,ik heb daar voor me zelf geen moeite mee hoor :)vind het vaak toch al onzin dat onderscheid ( in meeste gevallen )
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
anne-nienke

Bericht door anne-nienke »

Hoi Aris,

Je outfit's zien er altijd geweldig uit. Hoe je het voorelkaar krijgt....

Stomme vraag hoor, maar wat kost zoiets nu?

edit: Het is overigens niets voor mij....:D