Namens COC Twente-Achterhoek:
De nieuwe transgendergroep van het COC nodigt hierbij graag transgenders, betrokkenen en andere geïnteresseerden uit voor een gezellige, informatieve en vooral respectvolle avond. We komen bij elkaar op een nieuwe locatie: Nielz Next Floor, de (afgesloten) bovenverdieping van Café Nielz in Almelo.
Waar: Café Nielz, Marktplein 31, Almelo
Wanneer: zaterdagavond 27 april vanaf 20:00
Omdat we gekozen hebben voor een besloten bijeenkomst vragen we je je van tevoren aan te melden. Mail naar [email protected]!
Het evenementje staat hier: https://www.facebook.com/events/2364584 ... 8643145875" target="_blank. Ken je andere transgenders die geïnteresseerd zijn? Nodig ze dan uit!
Transgendercafé Twente 27 april
-
hX2eDVx3
-
hX2eDVx3
Re: Transgendercafé Twente 27 april
Ik ben er de vorige twee keer geweest, het was een gezellige en leuke avond. Het was toen nog op een andere locatie, maar ik ben weleens in Café Nielz geweest en ik vond dat gewoon een leuk café
. Je kunt er trouwens ook lekker eten voor niet zo heel duur.
Deze keer ben ik er zelf niet omdat het tegelijk is met het grootste studentenfeest van het jaar
Deze keer ben ik er zelf niet omdat het tegelijk is met het grootste studentenfeest van het jaar
-
Venka
Marissa,
Mag ik vragen waarom het besloten is?
-
Raisa
Zo besloten vond ik het niet de laatste keren. Je zit met een groepje transgenders in een apart hoekje van de bar maar je bent niet afgeschermd van de rest.
-
hX2eDVx3
Volgens mij is het niet zo super besloten, voor zover ik weet is het net zoals vorige keer boven een cafétje in een apart zaaltje maar niet los van de rest. Het is van het COC, ik weet het ook niet.Aafke schreef:Marissa,
-
dennirl
Marissa, Hoelang duurt het ongeveer? ik wil graag komen, maar ik wil ook naar Batavierenfeest waar jij volgensmij ook heen gaat? 
-
hX2eDVx3
Het café duurde vorige keer tot half 11 geloof ik, het batavierenfeest duurt nog tot diep in de nacht dus dat kan wel denk ikdennirl schreef:Marissa, Hoelang duurt het ongeveer? ik wil graag komen, maar ik wil ook naar Batavierenfeest waar jij volgensmij ook heen gaat?