Vgz doet nogal moeilijk momenteel, kreeg tot dec 2012 alles vergoed, in 2013 wilde men ineens zwart wit op papier vantevoren aangegeven totale kosten, een vast bedrag
Dat is vantevoren niet aan te geven was mijn verweer maar uiteindelijk heb ik een hoog bedrag opgegeven om het te dekken en daar lijkt men vooralsnog mee akkoord te gaan
Mocht je aan het begin staan van behandeling lijkt het mij raadzaam hoog genoeg te gaan zitten met dat bedrag, zodat je niet achteraf alsnog te kort komt en uit eigen zak moet betalen
Vicky
1e Laser behandeling
-
Fay
-
jacqueline
Re: 1e Laser behandeling
en wat is hoog genoeg? Ik heb er gen idee van wat hoog of laag is....als ik zeg 10 ruggen dan kan ik (te) hoog zitten maar voor hetzelfde geld ook te laag...Ik zou er wel een richtlijn voor hebben omdat dit nu voor mij ook actueel speelt. Ik heb CZ
-
Fay
Ik ben zon beetje bijna klaar ,nog wat restafval in mijn gezicht, en heb 2500 opgegeven, zit ik altijd goed want het kost me 50 euro per behandeling dus kan ik nog even vooruit mocht ik andere lichaamsdelen willen aanpakken
Genitale ontharing moet overigens op een andere plek, ziekenhuis oosterhout, via vu, die kosten gedekt, dus dat staat er weer los van
Vicky
Genitale ontharing moet overigens op een andere plek, ziekenhuis oosterhout, via vu, die kosten gedekt, dus dat staat er weer los van
Vicky
-
jacqueline
dan hebben we het dus wel over IPL. Grijze haren die elektrisch moeten en veel duurder zijn dan kom je met 2500 niet daar
-
Fay
ipl idd, geen ervaring met andere methoden en ook niet nodig gelukkig, die paar blonde haartjes vind ik nog niet zon probleem, die worden steeds zachter merk ik
Vicky
Vicky