Nieuwe chat! Zie dit topic.

In de media deel II

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: In de media deel II

Bericht door Dora »

TanteJuut schreef:
Dit zijn leuke opmerkingen in de categorie "wil de enige echte (????) trans nu opstaan...." en "de rest zijn in mijn ogen verklede heteromannen". .

Als je die uitzending even goed beluisterd....EN huivert bij het horen van het vreselijke verhaal van Sabine...


Paps heeft 6jr post SRS spijt en wil toch maar weer als man gaan leven enzenz EN Sabine wordt WÉÉR met een geheim opgescheept want op verzoek van paps mag ze er WÉÉR niet over praten.

Maw: paps is idd géén 'enige echte trans' maar wel een ongelooflijke egocentrische hufter met wat hij zijn dochter aangedaan heeft.

Hoe ziek ben je als pre TS als je je puber dochter 'valse concurrentie' als zich ontwikkelende vrouw aandoet?

Hoe ziek ben je als je je dochter inwijdt in 'je geheim' (pre transitie) en je zoons buitensluit? OMDAT ze een PUBEREND meisje is wat zich 'net als paps' ontwikkeld tot vrouw?
En de zoons worden buitengesloten OMDAT ze jongens zijn?
PLUS dat paps hoogstpersoonlijk een wig drijft tussen zijn eigen kinderen!

Hoe ziek ben je als je als aanloop naar dit alles emotioneel chanteert met zelfmoord?

Hoe ziek ben je, als je je geen moment in de gevoelens van je dochter kunt verplaatsen? (over de moeder wordt zo goed als niet gesproken...)

Ik vind het ongelooflijk dat Sabine nog zo geestelijk gezond is gebleven en haar leven op de rails heeft weten te krijgen met als opmerking dat ze er wil zijn voor haar kinderen en dat die haar nodig hebben als ouder.

Iets wat bij paps maar niet op kwam.

Ik vind het volstrekt begrijpelijk dat ze al 6jr geen contact heeft gehad met haar vader....NA de mededeling dat ie toch maar weer man wil zijn en of ze er niet over wil praten.
Terecht dat ze er schoon genoeg van heeft en zich niet meer mentaal laat draineren!

Sabine heeft lef door dit alles 'politiek incorrect' te bespreken, en ook tussen neus en lippen door de kinderen van andere vadertransen een hart onder de riem te steken.

Ook die zullen hun eigen gevoelens en gedachten hebben over de transitie en over hun transvader maar zich ws niet DURVEN uitspreken uit idd: loyaliteit aan vader.

Sabine: chapeau voor je geestelijke sterkte en je emotionele moed om het verhaal óók es van de andere kant, die van de kinderen te laten horen!
Laatst gewijzigd door Dora op 25 apr 2013, 14:28, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TanteJuut
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 jan 2013, 11:01
Gender: Trans MtF

Re: In de media deel II

Bericht door TanteJuut »

Straks krijgen we nog een paar extra transgender hokjes erbij: de "zichzelf echt vrouw voelende trans", de "zichzelf gefopte heteroman voelende trans", de "ik haat alle andere bouwdozen-trans", de "ik ben nooit een vrouw met piemol geweest-trans", de "ik mag nu lekker lesbo/feministisch overcompenseren-trans" en uiteraard de "ik ben te uniek om in een hokje te horen-trans" Leuk die EIGEN MENINGEN (+ caps lock). Geweldig topic overigens. Lees de reacties met plezier. Meen ik oprecht.
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: In de media deel II

Bericht door Venka »

velouria schreef:
velouria schreef:want jij komt bij mij over als een gefrustreerde vrouw.Ik ben van mening dat niemand een oordeel mag en kan vellen over iemand anders zijn of haar gevoelens omtrent zijn of haar transseksualiteit.
Ja hier ben ik inderdaad erg gefrustreerd over ja!
Je zou graag herkenning willen vinden bij lotgenoten toch in plaats van ontkenning?

Zou jij toch ook willen?
dat is een ja en nee,ik zoek geen herkenning in andere transseksuelen,wel vergelijk ik mijn transitie dat met van anderen om mijn eigen zelfvertrouwen te laten groeien.Ik denk dat elke mens dat doet en dat niet zo zeer aan transseksualiteit is verbonden.CIS vrouwen vergelijken elkaar ook en dat geld ook voor mannen.Wel zoek ik herkenning in de CIS wereld dat mensen mij als vrouw zien en soms lukt dat maar soms ook niet.Maar ik loop ook tegen problemen op tijdens mijn transitie maar ik ga ze hier ook niet verkondigen om mijn gelijk maar te halen omdat ik dat zo vind.
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: In de media deel II

Bericht door Dora »

TanteJuut schreef:Straks krijgen we nog een paar extra transgender hokjes erbij: de "zichzelf echt vrouw voelende trans", de "zichzelf gefopte heteroman voelende trans", de "ik haat alle andere bouwdozen-trans", de "ik ben nooit een vrouw met piemol geweest-trans", de "ik mag nu lekker lesbo/feministisch overcompenseren-trans" en uiteraard de "ik ben te uniek om in een hokje te horen-trans" Leuk die EIGEN MENINGEN (+ caps lock). Geweldig topic overigens. Lees de reacties met plezier. Meen ik oprecht.
Je vergeet gemakshalve het hokje DE KINDEREN VAN, want daar gaat het momenteel over.
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: In de media deel II

Bericht door Raisa »

TanteJuut schreef:Straks krijgen we nog een paar extra transgender hokjes erbij: de "zichzelf echt vrouw voelende trans", de "zichzelf gefopte heteroman voelende trans", de "ik haat alle andere bouwdozen-trans", de "ik ben nooit een vrouw met piemol geweest-trans", de "ik mag nu lekker lesbo/feministisch overcompenseren-trans" en uiteraard de "ik ben te uniek om in een hokje te horen-trans"
Die bestond toch al?
Afbeelding
Gebruikersavatar
TanteJuut
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 jan 2013, 11:01
Gender: Trans MtF

Re: In de media deel II

Bericht door TanteJuut »

O JEE DORA ;) Wat een stupide vergeetachtigheid.Ter aanvulling dan.....de "ik ben blij dat mijn kinderen me nu mamma noemen-trans", de "Ik ben teleurgesteld dat mijn kinderen me niet meer willen zien-trans" en natuurlijk de "ik ben een lul van een vent, want ik belast mijn kinderen enorm-trans"
`wees gewoon jezelf, maar in jouw geval dringend een ander`
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: In de media deel II

Bericht door Raisa »

Dan ben ik de "ik ben een lul van een vent, want ik belast mijn familie enorm-trans". :(
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: In de media deel II

Bericht door Venka »

Raisa schreef:Dan ben ik de "ik ben een lul van een vent, want ik belast mijn familie enorm-trans". :(
Mag ik mij dan daar bij aansluiten en wil de enige echte trans opstaan zodat wij haar kunnen bewonderen. :o
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: In de media deel II

Bericht door Raisa »

Laat maar zitten, dysforie aanval na lezen van de comments onder het filmpje
Laatst gewijzigd door Raisa op 25 apr 2013, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Dora
Berichten: 113
Lid geworden op: 08 jan 2013, 13:56
Gender: Transgender

Re: In de media deel II

Bericht door Dora »

TanteJuut schreef:O JEE DORA ;) Wat een stupide vergeetachtigheid.Ter aanvulling dan.....de "ik ben blij dat mijn kinderen me nu mamma noemen-trans", de "Ik ben teleurgesteld dat mijn kinderen me niet meer willen zien-trans" en natuurlijk de "ik ben een lul van een vent, want ik belast mijn kinderen enorm-trans"
http://dewandeling.kro.nl/seizoenen/201 ... 20-04-2013" target="_blank

Als je niet huivert bij het aanhoren van de mentale en emotionele verschrikkingen die Sabine heeft moeten doorstaan dankzij haar TS vader...dan heb je toch wel een heel erg grote plaat voor je hoofd.

Ik heb net de 3 boeken waaronder 'Wissel' besteld.

Het wordt hoog tijd dat de andere kant gehoord wordt. Tot nu toe mochten vrouw en kinderen alleen figureren in het 'paps wordt vrouw, anders zelfmoord' universum.

Zó emotioneel geterroriseerd en niet gehoord worden door wie dan ook....verschrikkelijk.
Laatst gewijzigd door Dora op 25 apr 2013, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.