Ik wil me aanmelden bij het VUmc, maar...
-
Anne1957
Re: Ik wil me aanmelden bij het VUmc, maar...
Bij bij belden ze op dinsdag en ik kon de volgende dag al terecht voor de screening.
Zie ook: http://annemarijeblog.wordpress.com/
-
Arike
Dat is zeldzaam snel! Welk jaar was dat?Anne1957 schreef:Bij bij belden ze op dinsdag en ik kon de volgende dag al terecht voor de screening.
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Venka
Perhaps dat er iemand had afgemeld en zij net had gebeld en dat zij bij het VU dachten dan stoppen we Anne er tussen.
-
Danielle
Dat, en de wachttijden voor de intake zijn in de regel hooguit nog maar een paar weken hoor ik her en der. Ze zijn bij het VUmc een behoorlijke inhaalslag aan het maken.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Anne1957
@ Arike: dat was in oktober 2012. Ik was zelf overigens ook stomverbaast dat het allemaal zo snel ging. Niet dat ik er mee kan zitten!
-
Arike
Thx!
En hoe lang moest je toen wachten op je diagnostiek?
(ze gooien het systeem op de VU nog wel eens om... In 2007 moest ik 7 maanden wachten op mijn intake, maar had toen meteen vanaf de maand erop mijn serie van 6 diagnose-gesprekken)
En hoe lang moest je toen wachten op je diagnostiek?
(ze gooien het systeem op de VU nog wel eens om... In 2007 moest ik 7 maanden wachten op mijn intake, maar had toen meteen vanaf de maand erop mijn serie van 6 diagnose-gesprekken)
"You try to forget but it's impossible
-
Anne1957
@ Arike: Tja daar wacht ik dus nog op, ze zeiden toen gan maar uit van 12 to 14 maanden. Echt de wegen van het VU zijn ondoorgrondelijk.
-
Meisje1991
Vandaag was ik gebeld door het VUmc om een afspraak te maken voor het screeninggesprek. Het staat nu op 28 mei, 9u 's ochtends
Er werd wel gebeld op een erg onhandig moment... terwijl ik op school bij het toilet was
Er werd op een gegeven moment gevraagd naar mijn zorgverzekeringspas, maar die lag nog in mijn tas in het leslokaal, terwijl ik met gezakte broek bij de WC stond
Daarna mijn portemonnee uit het lokaal gehaald en op de gang gaan staan, maar uiteindelijk moest ik toch weer in het lokaal zijn, want ik had mijn agenda nodig en die staat alleen on-line. Gelukkig had de leraar geen punt gemaakt van het telefoneren in het lokaal. Misschien omdat ik normaal gesproken wel een lievertje ben op school
Er werd wel gebeld op een erg onhandig moment... terwijl ik op school bij het toilet was
Daarna mijn portemonnee uit het lokaal gehaald en op de gang gaan staan, maar uiteindelijk moest ik toch weer in het lokaal zijn, want ik had mijn agenda nodig en die staat alleen on-line. Gelukkig had de leraar geen punt gemaakt van het telefoneren in het lokaal. Misschien omdat ik normaal gesproken wel een lievertje ben op school
-
Venka
euhm jij hebt hier tussen toch wel je broek om hoog gedaan.........................kw1989 schreef:Vandaag was ik gebeld door het VUmc om een afspraak te maken voor het screeninggesprek. Het staat nu op 28 mei, 9u 's ochtends![]()
Er werd wel gebeld op een erg onhandig moment... terwijl ik op school bij het toilet wasEr werd op een gegeven moment gevraagd naar mijn zorgverzekeringspas, maar die lag nog in mijn tas in het leslokaal, terwijl ik met gezakte broek bij de WC stond
![]()
kw1989 schreef:Daarna mijn portemonnee uit het lokaal gehaald en op de gang gaan staan, maar uiteindelijk moest ik toch weer in het lokaal zijn, want ik had mijn agenda nodig en die staat alleen on-line. Gelukkig had de leraar geen punt gemaakt van het telefoneren in het lokaal. Misschien omdat ik normaal gesproken wel een lievertje ben op school
-
Meisje1991
Jawel...Aafke schreef:euhm jij hebt hier tussen toch wel je broek om hoog gedaan.........................![]()