Rolbevestigende hobby's

Pas ik nou in een hokje of niet?
Venka

Re: Rolbevestigende hobby's

Bericht door Venka »

Uiteraard maar of jij na het horen van mijn uur tarief het nog wel wil.............................. :lol:
Mike

Bericht door Mike »

Haha, ik dacht dat doe je wel als vrijwilligerswerk voor mij :P
anja

Bericht door anja »

Vroeger deed ik de huishouding ook al, ik woonde en woon nu nog alleen. Niet echt een hobby vind ik want het moet toch worden gedaan. Ik ben elektrischiën, wat eigenlijk mijn grote hobby is. Verder ga ik graag uit, even op een terrasje zitten met mijn vriendje. Shoppen doe ik wel meer sinds ik Anja ben, in ieder geval meer dan vroeger.
Venka

Bericht door Venka »

anja schreef:Vroeger deed ik de huishouding ook al, ik woonde en woon nu nog alleen. Niet echt een hobby vind ik want het moet toch worden gedaan. Ik ben elektricien, wat eigenlijk mijn grote hobby is. Verder ga ik graag uit, even op een terrasje zitten met mijn vriendje. Shoppen doe ik wel meer sinds ik Anja ben, in ieder geval meer dan vroeger.
Huishouden is ook nodig maar het helpt wel een beetje als je het ook leuk vind.Ik heb helemaal geen verstand van techniek,een lamp in draaien dat kan nog.Maar ik moest gisteren een cilinder slot uit mijn deur draaien voor nieuwe sloten.Ik heb dus alle schroeven uit de deur gehaald maar die stomme cilinder zat er nog in.uiteindelijk op you tube een filmpje opgezocht en bleek dat ik maar 1 schroef er uit hoefde te draaien :oops:

Nee ik heb echt niks met techniek en ik vind het een ramp als ik het moet doen :fpalm:
Ilse

Bericht door Ilse »

Aafke schreef: Maar ik moest gisteren een cilinder slot uit mijn deur draaien voor nieuwe sloten.Ik heb dus alle schroeven uit de deur gehaald maar die stomme cilinder zat er nog in.uiteindelijk op you tube een filmpje opgezocht en bleek dat ik maar 1 schroef er uit hoefde te draaien :oops:
even voor de zekerheid, maar die schroef moet er ook weer er in hoor, anders heb je kans op ongewenst bezoek :o
Groetjes,
Ilse
Raisa

Bericht door Raisa »

Ik kwam zonet een heeeeeeeel oude foto van mijn vitrinekast in mijn ouderlijk huis tegen. Ik heb als kind veel aan modelbouw gedaan, waarbij deze Avro Lancaster mijn meesterwerk was. Er schuin achter staat een Britse P-51 Mustang.

Afbeelding
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Ik weet niet of het rolbevestigend is maar ik zing graag
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

mijn grootste hobby... Shoppen...
“good enough”
Chieftac

Bericht door Chieftac »

Het verzamelen van vrouwelijke Lego poppetjes :roll:
"Je mag zijn zoals je bent."
Venka