Rolbevestigende hobby's
-
Venka
Re: Rolbevestigende hobby's
Uiteraard maar of jij na het horen van mijn uur tarief het nog wel wil.............................. 
-
Mike
Haha, ik dacht dat doe je wel als vrijwilligerswerk voor mij 
-
anja
Vroeger deed ik de huishouding ook al, ik woonde en woon nu nog alleen. Niet echt een hobby vind ik want het moet toch worden gedaan. Ik ben elektrischiën, wat eigenlijk mijn grote hobby is. Verder ga ik graag uit, even op een terrasje zitten met mijn vriendje. Shoppen doe ik wel meer sinds ik Anja ben, in ieder geval meer dan vroeger.
-
Venka
Huishouden is ook nodig maar het helpt wel een beetje als je het ook leuk vind.Ik heb helemaal geen verstand van techniek,een lamp in draaien dat kan nog.Maar ik moest gisteren een cilinder slot uit mijn deur draaien voor nieuwe sloten.Ik heb dus alle schroeven uit de deur gehaald maar die stomme cilinder zat er nog in.uiteindelijk op you tube een filmpje opgezocht en bleek dat ik maar 1 schroef er uit hoefde te draaienanja schreef:Vroeger deed ik de huishouding ook al, ik woonde en woon nu nog alleen. Niet echt een hobby vind ik want het moet toch worden gedaan. Ik ben elektricien, wat eigenlijk mijn grote hobby is. Verder ga ik graag uit, even op een terrasje zitten met mijn vriendje. Shoppen doe ik wel meer sinds ik Anja ben, in ieder geval meer dan vroeger.
Nee ik heb echt niks met techniek en ik vind het een ramp als ik het moet doen
-
Ilse
even voor de zekerheid, maar die schroef moet er ook weer er in hoor, anders heb je kans op ongewenst bezoekAafke schreef: Maar ik moest gisteren een cilinder slot uit mijn deur draaien voor nieuwe sloten.Ik heb dus alle schroeven uit de deur gehaald maar die stomme cilinder zat er nog in.uiteindelijk op you tube een filmpje opgezocht en bleek dat ik maar 1 schroef er uit hoefde te draaien![]()
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Raisa
-
Anon20210626
Ik weet niet of het rolbevestigend is maar ik zing graag
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Freetouch
-
Chieftac
Het verzamelen van vrouwelijke Lego poppetjes 
"Je mag zijn zoals je bent."
-
Venka
Bestaat dat echt vrouwelijke lego poppetjesChieftac schreef:Het verzamelen van vrouwelijke Lego poppetjes