Hallo allemaal
Vanaf januari word ik door een ploeg van de KRO (skyhightv) gevolgd in mijn "genderlife".
Ik heb mij zelf aangemeld omdat ik graag de wereld wil laten zien hoe je als Transgender toch een goed leven kunt lijden en dat het niet allemaal kommer en kwel is.
De opnames zijn met Arie Boomsma.
Op dit moment heb ik 2 keer een 'filmdag' gehad waarin de meest uiteenlopende zaken worden besproken (werk, social life, medisch traject enz enz)
Verder hou ik een zelf belangrijke zaken bij met een camera, zoals ziekenhuisbezoek e.d.
Op dit moment volgen ze een aantal transgenders, in verschillende leeftijden en verschillende stadia in het transitie traject. Echter zoeken zij nog een Trans Vrouw.
Wil je meer weten, of lijkt het je leuk om mee te werken aan het programma?
Neem dan contact op met:
[email protected] of 035-7508214
hij is een meisje, zij is een jongen (KRO)
-
tijgertjetzum
-
Venka
Re: hij is een meisje, zij is een jongen (KRO)
Leuk en spannend maar ik ga niet op t.v dat vind ik veel te eng. Wel knap dat jij dat doet en vooral durft
-
Fay
Qua zender zit je denk ik redelijk goed, al heb ik mijn vraagtekens bij programmas als 'uit de kast' met diezelfde Boomsma, ik wantrouw elke media, geen enkele uitzending wordt gemaakt puur om objectief zaken in een daglicht of aan de kaak te stellen, er zal altijd 'gescoord' moeten worden, sensatiezucht als gleimiddel, ook de kro (en zeker de EO)
Mij zie je er ook niet, maar dapper dat jet het doet
Vicky
Mij zie je er ook niet, maar dapper dat jet het doet
Vicky
-
Raisa
Mij niet gezien, mijn ervaring met de KRO is niet zo bijster positief aangezien ze zich geheel niet aan hun afspraken hebben gehouden.
Laatst gewijzigd door Raisa op 14 mei 2013, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Harro
Ben benieuwd wanneer dit uitgezonden wordt, weet je daar al meer over?
En tja, de KRO, ik vind het in ieder geval positief dat onderwerpen bespreekbaar gemaakt worden zoals met een programma Uit de Kast.
Wel grappig: toen ik het aan een deel van mijn collega's vertelde zei er 1 voor de grap: ik verwachtte eerst even dat Arie Boomsma tevoorschijn zou komen
En tja, de KRO, ik vind het in ieder geval positief dat onderwerpen bespreekbaar gemaakt worden zoals met een programma Uit de Kast.
Wel grappig: toen ik het aan een deel van mijn collega's vertelde zei er 1 voor de grap: ik verwachtte eerst even dat Arie Boomsma tevoorschijn zou komen
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
hX2eDVx3
Iemand van dat programma heeft mij benaderd een tijdje terug. Ik heb toen vriendelijk bedankt omdat ik toch een beetje bang ben dat je met zo'n programma voor eeuwig bekend staat als 'die transgender'. Ik weet niet of ik ooit stealth zou kunnen gaan maar ik denk wel dat door mee te doen aan zo'n programma dat helemaal moeilijk wordt.
Ik geloof dat ze ook bijna alleen maar jongens hebben nu?
-
Jake
Dat zou ook mijn reden zijn om het niet te doen, maar ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die het wel doen.Marissa schreef:Iemand van dat programma heeft mij benaderd een tijdje terug. Ik heb toen vriendelijk bedankt omdat ik toch een beetje bang ben dat je met zo'n programma voor eeuwig bekend staat als 'die transgender'. Ik weet niet of ik ooit stealth zou kunnen gaan maar ik denk wel dat door mee te doen aan zo'n programma dat helemaal moeilijk wordt.
-
Martijn
Leuk dat je meedoet. Ik was ook gevraagd, maar heb na lang nadenken nee gezegd. Het voelde voor mij als een grote impact op mijn leven en was al druk bezig met mezelf ontdekken door de testo en om daar ook nog een cameraploeg bij te zitten stond me wat tegen, daarnaast blijven dat soort beelden altijd overal hangen, ik merk nu al met mijn youtube kanaal dat ik de neiging heb om te stoppen omdat ik voor mijn gevoel nu gewoon een man ben en niet meer een transgender.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
-
Merel77
De titel alleen al, het benadrukken van de ambiguiteit (hij meisje, zij jongen), om van Arie nog maar te zwijgen. Wel jammer, want op zich... wie weet. Ik zie mezelf stiekem wel als een goed voorbeeld voor de rest. Kan ik alleen niet meer stealth een pottenbar binnenlopen en een mooie dame versieren en dan niks vertellen.