Aafke schreef:Ik heb nu 3,5 mnd logopedie en het gaat boven verwachting goed.
Dat klinkt interessant Ik probeer al een tijdje m'n stem wat melodieuzer en een tikje hoger te maken, maar ik ga er toch een expert bij nodig hebben. Hoe ben je bij je huidige logopodiste terecht gekomen als ik vragen mag?
en weer on topic:
Sjaaltjes doen wonderen,
Brillen maken (iig mijn gezicht) een stuk mannelijker.
tasjes!
en voor brede schouders, een capuchon of een tas om je "schouderlijn" wat op te breken.
Ja leuk toen mijn eerste pumps kwamen zo'n drie weken geleden heb ik er een uur op gelopen. Maar helemaal vergeten dat allebei mijn buurmannen weten dat mijn vrouw nooit op hakken loopt in de huiskamer.....
Engel schreef:Ja leuk toen mijn eerste pumps kwamen zo'n drie weken geleden heb ik er een uur op gelopen. Maar helemaal vergeten dat allebei mijn buurmannen weten dat mijn vrouw nooit op hakken loopt in de huiskamer.....
Koop er een paar herenschoenen bij met een 'klikkende' hak en laat je daarin een paar keer zien en horen
Gewoon uit de kast komen is (nog) geen optie?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Ik vind dat je 3 soorten 'tik' hebt. 2 van nieuwigheid, 1'tje gedempt en de andere hard en 1'tje door slijtage waarvan de spijker bloot ligt, die maakt een irritant schel penetrerend en soms slepend geluidje. Die laatse zo snel mogelijk weg doen of laten maken maar het fijne van die eerste is dat je er overal mee kan aankomen en het leuke van die derde is dat anderen je verwachtingsvol opwachten... als je dat tenminste leuk en spannend vind.