Lucas schreef:Ik heb genoeg haar op m'n smoel om zichtbaar te zijn, maar veel te weinig om ook maar enigszins mannelijk over te komen...
Tegenwoordig scheer ik het, vroeger epileerde ik de boel. Sinds het scheren merk ik dat het haar wat ruwer terug komt.
Was ik laatst bij een hormoonarts, en kreeg Orgametril voorgeschreven, zegt ze 'de kenmerken van hirsutisme (mannelijk beharings-patroon) kunnen hierdoor mogelijk wel versterken'... nou...KOM MAAR OP met die baard!!
haha dat heb ik ook! En dan staat er bij bijwerkingen wanneer je dat krijgt je terug moet gaan naar je behandelarts.. WHE >_<
Scheer mezelf iedere dag en dat is ook nodig. Bakkebaarden laat ik lekker staan want die zijn dik en zwart maar die baard wil niet. Die haartjes zijn blond(wat nergens op slaat bij mij, had op zijn minst licht bruin moeten zijn) en veel te ielig om mannelijk over te komen dus ik scheer het weg. Glad met wat zwarte stoppels hier en daar staat dan veel mannelijker.
Aankomende maand of de maand daarop krijg ik eindelijk mijn Nebido dus bring it. Ik wil een sik!
Heb in mijn gezicht niks om te scheren behalve wat donshaartjes, dus dat laat ik lekker staan. Alleen wel weer mijn oksels geschoren vanmorgen. Vind het er toch wat viezig uitzien die vlasjes
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina
Ik ga komende maanden eens sparen voor een scheerapparaat. (wil zo'n elektrische, nat scheren is niks voor mij) Op zich heb ik hem nog niet hard nodig, ik zit nog niet aan de testosteron. Maar heb wel donshaartjes, en boven mijn mondhoeken donkere haartjes die ik in het verleden er altijd uittrok met een pincet. Maar nu ik daar mee gestopt ben, beginnen ze wel steeds zichtbaarder te worden. En daar begin ik me toch weer licht aan te irriteren.
En als ik eenmaal aan de testosteron zit, blijf ik ook alles lekker scheren. Voor mij geen baard of snor. Misschien dat ik mijn bakkebaarden een stuk laat staan dan, maar dat zie ik dan wel weer.
Ik heb hetzelfde gevoel Mike. Ben ook niet van plan om een volle baard ofzo te laten groeien. Hooguit 3-5 dagen groei, anders gewoon lekker glad . Het scheren hoort toch ook wel bij man zijn denk ik dus er zijn vast meerdere die van plan zijn om de snor/baard weg te scheren (ook al kunnen we 'm eindelijk laten groeien).