Hey, wat goed.
En supergaaf dat zoiets op je verjaardag gezet kon worden natuurlijk.
Gefeliciteerd
En thanks voor de update
Is er een vervanger voor Astrid Pascal m.b.t. de gesprekken met een maatschappelijk werker?
Ik had ooit eens begrepen dat er tijdens het hele traject nog verplicht om de zoveel tijd met Astrid Pascal gekletst moet worden.
Gewoon om je voortgang te monitoren enzo.
Hey Tijger, Grrrommm Goed nieuws, gefeliciteerd, met het licht op GROEN en met je verjaardag!
Blij dat ook jij eindelijk het vel begeerde groen licht hebt, de start schot van wettelijke erkenning en behandel recht om daar waar mogelijk ook jou op weg te helpen (nog meer ) thuis in je eigen lichaam te zijn, je lichaam in overeenstemming te brengen met je ware "ik".
P.S. Ik vond je een tijd terug ook al een hele kerel,
Wat Astrid Pascal betreft, ik heb gisteren, vrijdag 25e gebeld met de afd. Gynaecologie, en ik kreeg te horen dat Astrid nog "ziek" was, en heb mijn beste wensen, beterschap boodschap door gegeven aan de dame die op nam, en die zou het aan Astrid doorgeven. Ik weet zeker, dat al is het mij niet bekend wat ze mankeert, belangstelling en beterschap wensen zal ze zeker waarderen, zeker van mensen die haar langer kennen. Wat Astrid heeft / mankeert mocht de dame aan de telefoon niet zeggen, natuurlijk.
Hopelijk is Astrid snel weer beter, en kan ze ons allen weer op haar spreek uur ontvangen.
Mocht iemand behoefte hebben om met iemand te spreken, i.p.v. Astrid, schroom niet om daar naar te vragen, en evt met een ( tijdelijk ) invaller / waarnemer een afspraak te maken.
FabianGZ schreef:
Is er een vervanger voor Astrid Pascal m.b.t. de gesprekken met een maatschappelijk werker?
Ik had ooit eens begrepen dat er tijdens het hele traject nog verplicht om de zoveel tijd met Astrid Pascal gekletst moet worden.
Gewoon om je voortgang te monitoren enzo.
Fabian
Heb niks gehoord mbt een vervanger. Ik kan terugvallen op dr Pronk.