- De auto naar de garage brengen.
- McDonalds eten.
- Langs geweest bij een bedrijfje in Maasdijk om 2 bussen op de foto te zetten.
- Brandstof tanken.
Bij de garage werd ik netjes als mevrouw aangesproken toen ik binnenkwam, ik had geen nare blikken gemerkt. In de wachtruimte werd ik ook niet opvallend vaak aangekeken of zo. Fijn
In de McDonalds merkte ik dat meneer achter de kassa heel even wat raar keek, maar deed verder wat hij moest doen. Toen ik wegging zaten voor de deur 2 jongemannen die wat raar zaten te staren/lachen, maar daar had ik verder niet meer naar gekeken. En al die andere etende/wachtende/werkende mensen... was niks opvallends aan
Bij het busbedrijfje waar ik naar binnen liep om te vragen of ik hun bussen mocht fotograferen, reageerde mevrouw op het kantoortje alsof er niets aan de hand was. Enige wat ze zei was "oh, van mij mag het hoor"
Toen ik de deur uit ging keken de overburen trouwens wel even heel raar. Ze zaten in de voortuin te zonnen en ik zag dat ze naar mij aan het kijken waren. Maar ze kwamen niet naar mij toe. Ik was bezig om de koelvloeistof v/d auto aan te vullen... niet de mooiste bezigheid, maar ja... lek = lek...