helemaal mee eens thegirlinme !
ik werd vroeger ook gepest enzo omdat ik meer als meisje overkwam en dus mannelijker ben gaan gedragen ............
Time to be ourself !
Tips voor transvrouwen
-
Nadine84
Re: Tips voor transvrouwen
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.
verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
-
sandy
Dat geldt ook voor mij. Mijn hele leven ben ik verwijfd en homo genoemd.
Ik heb geprobeerd mijzelf anders te gaan gedragen (wat stoerder en (dacht ik) mannelijker), en mijn uiterlijk aan te passen (ik ben nogal een bonenstaak, en middels veel krachttraining en drinken van whey-shakes hoopte ik wat gespierder te worden), maar dat voelde totaal niet als wie ik ben en lukte ook niet (misschien mede omdat het niet goed voelde). Tot ik aan mijzelf (eindelijk!) toegaf dat ik niet een man ben zoals de maatschappij vindt dat een man hoort te zijn, en mijzelf nu meer gedraag zoals ik ben en zou willen (mede door mijn werk kan dat nog niet volledig, maar dat is een kwestie van tijd).
Jezelf zijn is misschien wel het belangrijkste om jezelf te (leren) accepteren.
Ik heb geprobeerd mijzelf anders te gaan gedragen (wat stoerder en (dacht ik) mannelijker), en mijn uiterlijk aan te passen (ik ben nogal een bonenstaak, en middels veel krachttraining en drinken van whey-shakes hoopte ik wat gespierder te worden), maar dat voelde totaal niet als wie ik ben en lukte ook niet (misschien mede omdat het niet goed voelde). Tot ik aan mijzelf (eindelijk!) toegaf dat ik niet een man ben zoals de maatschappij vindt dat een man hoort te zijn, en mijzelf nu meer gedraag zoals ik ben en zou willen (mede door mijn werk kan dat nog niet volledig, maar dat is een kwestie van tijd).
Jezelf zijn is misschien wel het belangrijkste om jezelf te (leren) accepteren.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Helemaal mee eens, Sandy.sandy schreef:... Jezelf zijn is misschien wel het belangrijkste om jezelf te (leren) accepteren.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Raisa
How to achieve Trap-mode aesthetics: No-hrt mode
Negeer die regel over kruidenextracten maar, dat spul kan echt superslecht voor je zijn.
Negeer die regel over kruidenextracten maar, dat spul kan echt superslecht voor je zijn.
-
Veronica
Dat doen we dus nietRaisa schreef:How to achieve Trap-mode aesthetics: No-hrt mode
-
Raisa
Ik denk dat de oefeningen en het dieet wat erin beschreven staat best wel kan helpen.
-
Veronica
-
Jacky
Ooit om je heen gekeken naar al die boertige onwelgevallig voorbewegende bio-vrouwen van middelbare leeftijd? Maak je niet te druk, het 'vrouwengedrag' is een cliché (net als het mannengedrag overigens)
Two Spirit
Ooit hadden LHBTérs binnen de indiaanstammen van Noord-Amerika een speciale status als bemiddelaar en medicijnman/vrouw, ze werden Two Spirit genoemd.
400 jaar later zijn er weer tientallen Two Spirit groeperingen in de USA.
Ooit hadden LHBTérs binnen de indiaanstammen van Noord-Amerika een speciale status als bemiddelaar en medicijnman/vrouw, ze werden Two Spirit genoemd.
400 jaar later zijn er weer tientallen Two Spirit groeperingen in de USA.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Daarom staat er nu, als ik die pagina wil openen, dusVeronica schreef:Dat doen we dus niet
Oh no! File not found. Maybe the file/thread was automatically pruned due to age, or was deleted by staff.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Raisa
Verdorie, ik heb hem zelf maar even gehost: klikski